User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 16:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > tiedostot eivät kulje toiseen suuntaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tiedostot eivät kulje toiseen suuntaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
BiiGii
Newbie
_
25. lokakuuta 2005 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minä kyllä saan ladattua kaveriltani tiedostoja kaikilla ohjelmilla, joita ollaan kokeiltu. Ongelmana onkin se, että minulta ei mene kaverille mitään..tai no,, ainoastaan messengerin kautta ja todella hitaasti. Mircin dcc sendin kautta minulle tulee, mutta ei mene. Dc++:n kautta sama homma..siinäkin yhteys löytyy ja lähtee lataamaan, mutta katkeaa heti melkein. Muitapa ei sitten olekaan kokeiltu. Eli osaisiko joku kertoa, millä ohjelmalla onnistuis molempiin suuntiin? Tai sitten jos tietäisi miten dcc sendin sais toimimaan kunnolla... kaverilla on soneran netti ja minulla talonyhtiön kaapeli. Aikaisemmin asetuksista säätelemällä onnistui, mutta eipä semmoisia enää muista ja tiedä toimisiko tässä tilanteessa. :)
Senior Member

2 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2005 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä palomuuri käytös? mietin että estääkö palomuuri liikenteen?

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
BiiGii
Newbie
_
29. lokakuuta 2005 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kummassakin päässä on Nortonin systeemit käynnissä.
Masinol10
Newbie
_
29. lokakuuta 2005 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaettu yhteys? Mulla oli taloyhtiöliittymä ennen ja sillä ei pystynyt ku lähettää...
Mainos
_
__

_
BiiGii
Newbie
_
30. lokakuuta 2005 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässähän ois sitten toisinpäin.. Pystyn kyllä latailee, mutta sendit ei mee. Jaettu taitaa olla kuitenki täälläki.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > tiedostot eivät kulje toiseen suuntaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy