User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 02:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > enemy territoryssa hostaaminen ei toimi, mikä neuvoksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Enemy Territoryssa hostaaminen ei toimi, mikä neuvoksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
0mena
Junior Member
_
27. lokakuuta 2005 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli hosti ei toimi ET:s.. tai sinne ei pääse muut ku mä :( mistä kaikista asioista se voi kiikastaa et sinne ei kukaan pääse vaikka mä oon sallinu F-securen palomuurista ET.exe:n sekä lähtevän että tulevan liikenteen "Sovelluksen ja portin" ,windowssin oma palomuuri ei oo päällä ja on 1 megan laajakaista, voiko toi servun teko kiikastaa esim. modeemista tai jostain muusta? ja eikö kaverin pitäis tulla tohon www.whatismyip.com sivuilla näkyvään IP:seen? (sis ku mä katon sen ja annan sen mun IP:n kaverille)
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä -> suorita -> cmd
ipconfig

tuossa sitte tulee IP address/osoite kohta jonka pitäisi vastata tuota whatismyip.com osoitteen ilmoittamaa, jos näin ei ole pitää ADSL purkista ohjata/puhkoa ET:n käyttämät portit(27960) siihen koneelle tai muuttaa purkki siltaavaan tilaan.
0mena
Junior Member
_
27. lokakuuta 2005 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ööh ei löydy what is my ip:n ip:tä mitäköhän toi "jos näin ei ole pitää ADSL purkista ohjata/puhkoa ET:n käyttämät portit(27960) siihen koneelle tai muuttaa purkki siltaavaan tilaan." niinku käytännössä meinais :D? pitääkö toi modeemi avata ruuvarilla tai jotain vai pitääkö säätää jollain asennus CD:llä tai jollain muulla? :| heh, en nyt oikeen ymmärrä... :D
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. lokakuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä modeemin omistat?

jerppa
Newbie
_
28. lokakuuta 2005 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep todennäköisesti homma kiikastaa NATista. Sieltä vaan ohjaat 27960 portin siihen sun serveris iipparin.

0mena
Junior Member
_
28. lokakuuta 2005 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä mulla on Tele Well TW - EA 400 modeemi kuinka ne "ipconfig" ip ossan ja ton www.whatismyip.com:in ip:t sais täsmäämään toisiinsa??.... mitä toi NAT meinaa? :D
jerppa
Newbie
_
28. lokakuuta 2005 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sun tarvii niitä saada mätsäämään. En osaa mitään virallista selitystä NAT:lle antaa, mutta kun konfaat NAT asetuksia siten että ulkoa tuleva 27960 liikenne ohjautuu sille sun serverilles.

Ite olen laittanut ADSL boxin NAT asetuksista "start port" 27960 , "end port" 27960 IP Address kohtaan serverini iipparin (sen mikä ipconfig antaa).

0mena
Junior Member
_
28. lokakuuta 2005 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka ton ADSL boxin NAT asetuksia sitten voi säätää?
jerppa
Newbie
_
28. lokakuuta 2005 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en Telewellistä tiedä, mutta ainankin XyXELin boxissa ihan webbiselaimen kautta.

0mena
Junior Member
_
28. lokakuuta 2005 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mihkä "osotteeseen" siinä sun ADSL boxis pitää mennä? omaan ip:seen vai mihkä??
0mena
Junior Member
_
28. lokakuuta 2005 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa no nyt pääsinkin niihin asetuksiin mutta mistä sieltä säädetään se portti auki?? tietääkö joku?
Mainos
_
__

_
m4k3
Member
_
28. lokakuuta 2005 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tää on kyl ea-500 varten mutta eiköhän oo aika paljon samalla tavalla...:http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Telewe...
toiseks ei vaa kannata siitä päävalikosta klikkaa host game vaan tässä on esim. paremmat ohjeet:http://www.rtcw.jolt.co.uk/content/enemy_territory/server_guide/
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > enemy territoryssa hostaaminen ei toimi, mikä neuvoksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy