User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 04:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > java ongelma!!??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Java ongelma!!??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zopran
Newbie
_
28. lokakuuta 2005 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli java JRE 5.0 versio, mutta pikku veljeni meni vissii poistamaan vahingossa siitä joitai tiedostoja tai jotai ku se ei enää toimint.. Poistin sen itse kokonaan(tai ainakin yritin) ja koitin ladata sitä uudestaan Javan sivuilta, mutta kone sanoo että mulla on jo se!! vaik en kyl löydä mistää sen tiedostoi. Joten latasin sit vanhan Java 4.2 version ja sain sen toimimaan jotenkin mutta Mozilla Firefoxin kanssa se ei toimi. IE:n kanssa toimii. Mitä tehdä et saan uuden Javan ja tai ees tän vanhan toimimaan Mozillalla????
Shooter99
Junior Member
_
29. lokakuuta 2005 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköisesti jre5.0 on poistunut mutta mielestäni microsoftilla ja sunilla "kun taas kerran yhteistyötä" rupesivat tekemään... on sellainen joku 7 mb:n java sovellus exploreriin myös mikä tulee service packien mukana... Veikkaisin että kyseinen java on jäänyt koneellesi vielä silti.

En ihan täysin varma ole mutta näin muistelisin...

ATI sucks
Zopran
Newbie
_
29. lokakuuta 2005 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko tietoo mist löytäis sit sen Javan??? Ei tiiä!!
Senior Member
_
29. lokakuuta 2005 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zopran
Newbie
_
30. lokakuuta 2005 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mut ei kone anna asentaa sitä ku se mukamas on jo koneel. Mut en kyl ite löyä sitä mistää!! Mitä tehdä??
Shooter99
Junior Member
_
30. lokakuuta 2005 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita scannata rekisteri läpi vaikka tuolla regcleanerilla tai jollain vastaavalla että paljonko rekisteristä löytyy ylimääräisiä merkintöjä...

ATI sucks
Zopran
Newbie
_
1. marraskuuta 2005 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo tutkin sillä ja poistin kaikki mikä ees viittas sinnepäin, mut ei auta!! oon ettiny ja poistanu kaikki mikä viittaa javaan tai jre 5.0:an!! ei auta!! Mite saan sen toimii???
Mainos
_
__

_
muuli59
Member

7 tuotearviota
_
17. helmikuuta 2006 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sori kun nostin aiheen??!!

kun mulla olis tuo täysin sama ongelma... olen yrittänyt jo: regcleanerilla ja ccleanerilla putsata rekisterii ja sitten sieltä windowsin lisää/poista sovellus jutusta poistaa sovellusta mutta sieltä poisto ei onnistu koska siinä lukee vain: java.... käytetty: harvoin. muuta siinä ei lue..
uudelleen asennus päälle ei onnistu koska se valittaa että ''sinulla on jo tämä ohjelma'' kokeilin sitten poistaa ne kaikki java tiedostot niin ei siltikään auttanut... onko tähän ongelmaan jotain apua????!!!!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > java ongelma!!??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy