User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 18:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > red faction
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Red Faction
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MAKE-UP
Suspended due to non-functional email address
_
28. lokakuuta 2005 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin ko pelin, mutta kun yritin pelata ja klikkasin "play"näppäintä tuli vain musta ruutu eikä muuta. Missä vika?
morbir
Senior Member
_
28. lokakuuta 2005 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
taas vakio kyssäri:

aito peli?

MAKE-UP
_
28. lokakuuta 2005 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostettu huuto.netistä. Oli vielä muoveissa ja mauaali mukana. Kyllä se varmaan aito on.
morbir
Senior Member
_
28. lokakuuta 2005 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tota...mimmonen kone sulla on?
MAKE-UP
_
28. lokakuuta 2005 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prosessori: Adm Duron 1200 Muistia 512MB, näytönohjain Hercules Radeon 8500LE 64MB DDR. Käyttöjärjestelmä WinXP.
Moderator
_
28. lokakuuta 2005 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähtisin ensimmäisenä päivittämään näytönohjaimen ja piirisarjan ajurit.

MAKE-UP
_
29. lokakuuta 2005 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä nämä piirisarjan ajurit saa? Emolevy on MSI 6340 SOCKET-A.
kumipuu
Suspended permanently
_
29. lokakuuta 2005 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla saman pelin kanssa ennen häikkiä, samoja kun sulla joten otin vain levyn pois koneesta niin se toimi paremmin. harvinaista että peli toimii ilman levyä, mutta mulla toimi. koklaa sitä jos auttaisi.ja kyllä toi red faction oli murheiden peli, ensin otat levyn pois ja toimii ja sit taas levy takas että toimis. yhtä huopaamista mulla ainakin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2005 @ 09:24

MAKE-UP
_
29. lokakuuta 2005 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyykö tässä ölla välttämättä DirectX 8? Mulla on DirectX 9.
kumipuu
Suspended permanently
_
29. lokakuuta 2005 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei. se vanhempi versio on hyvä korvata uudemmalla.directx versiot ovat aina parantuneet, ja pakkohan näin on käydäkkin koska itse peleissä on uusimmat directx versiot mukana.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2005 @ 10:31

MAKE-UP
_
2. marraskuuta 2005 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajurit on päivitetty, mutta ei se yhtään auttanut. Onko muita ehdotuksia?
kumipuu
Suspended permanently
_
2. marraskuuta 2005 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ajurit päivitetty, oletko hakenut pelin kotisivuilta myös jotain tarpeellista? jos olet niin ainakin mulla loppuu neuvot kesken.
Mainos
_
__

_
MAKE-UP
_
2. marraskuuta 2005 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelikin on pävitetty. Kokeilin demoa ja se toimi ihan hyvin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > red faction

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy