|
Emolevyn jäähdytys siili ei pysy paikoillaan
|
|
|
jp.69
Suspended due to non-functional email address
|
30. lokakuuta 2005 @ 13:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli mitä pitäs tehdä.On sen verran hauska kiinnitys etten ole sitä saanut pysymään joten olen pelaillut nyt ilman sitä eikä kone ole temppuillut.
Tätä aikaisemmin temppuili koska tuo onneton nojasi näytönohjaimeen kun oli ensin irronnut,pelit muuttuivat yhtäkkiä pikselimössöksi ja kone käynnistyi uudelleen.
Lämmöt ovat pysyneet 49 celsiuksessa ,liekkö tuo paha lämpö??.
|
|
Haukka10
Member
|
30. lokakuuta 2005 @ 14:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Alankaupoissa on myytävänä lämpöä johtavaa liimaa tai sitten voit kokeilla pikaliima patenttia,tahnaa väliin ja tipat pikaliimaa kulmiin.En kyllä tiedä miten toi pikaliima kestää lämpöä :).
Arch&FC7
|
|
Osku87
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
30. lokakuuta 2005 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Aika ihme-emo sulla on jos toimii kokonaan ilman siiliä. Pistäppä emolevyn speksit tai linkki suoraan valmistajan sivulle.
|
|
jp.69
|
31. lokakuuta 2005 @ 02:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Emolevy on tyypiltään Epox EP-8K9A7l.
Paljonkos muilla on emolevyn lämpötilä jäähdytyksen kanssa,mulla ei ole kuin tuo siili päällä eli ei ole edes tuuletinta.
Ja kuten mainitsin niin ei tuo kone tuota pahakseen ole pannut eli pelaa nyt kuin unelma vaikka olisi raskaassakin käytössä.
|
|
HD15
Member
|
31. lokakuuta 2005 @ 04:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni 8k9ai eli suuunnilleen sama eikä mitään onkelmia.
voisit ostaa vähän piitahnaa ja jonkun hyvän siilin emoon(nuo eivät maksa montaa euroa) tietenkin ottaen huomioon siilin koon.
itse suosittelen zalmanin malleja. tämä on tietääkseni matalampi kuin se toinen zalmanin malli:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6461
eli ei ole kalliita ja pitäisi riittää reilusti tuon ikäisen emon jäähdytykseen.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2005 @ 13:59
|
|
Osku87
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
31. lokakuuta 2005 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä tuosta on mennyt rikki, kun näyttää olevan aika hyvin tuolla metallitikulla kiinni...
http://www.epox.nl/images/products/mainboards/ep-8k9a7i_full.jpg
Quote: Paljonkos muilla on emolevyn lämpötilä jäähdytyksen kanssa,mulla ei ole kuin tuo siili päällä eli ei ole edes tuuletinta.
Siis se siili ei ny ollukkaa irti?
Edit: Jäähdytyksen kans Epox 8KRAI-X, 31 astetta idles ja 32 astetta prossua rasitettaessa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2005 @ 11:12
|
|
jp.69
|
31. lokakuuta 2005 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Taisin ilmaista itseni huonosti eli siili on siis tosiaan irti alustastaan.
Kuva näytti juuri sen mitä halusinkin nähdä eli multa on lähtenyt nuo kaksi mustaa koukkua irti eli eipä onnistu enää siilin kiinnitys tuolla keinoin .
Mikähän nyt avuksi koska ei noita ainakaan itse kannata alkaa tinaileen kiinni tai menee vaihtoon koko emo!!!
Kiitoksia vaan Osku 87 hyvästä kuvasta.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Osku87
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
31. lokakuuta 2005 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Käyppä kysymäs paikallisesta ATK-liikkeestä lämpöliimaa. Myös pelkällä piitahnalla tuo voi pysyä, mutta se ei ole niin kovin varma kiinnitystapa.
Toinen vaihtoehot on tuo Zalmanin siili, jonka mukana tulee myös lämpöliimaa.
Pitää kuitenkin muistaa tehdä tuo liimaus huolella, koska siili ei ilman hirveitä voimakeinoja (vaarana piirisarjan rikkoutuminen) lähde enää pois siitä piirisarjan päältä.
|