User Käyttäjä Salasana  

perjantai 2.1.2026 / 01:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ja viimesen kerran kootkaa mulle pelikone 700 eurolla.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ja viimesen kerran kootkaa mulle pelikone 700 eurolla.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Kalzu90
Suspended due to non-functional email address
_
31. lokakuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt on koossa n.700 egeä (sain vähän rahoitusta vaarilta)

otsikin mukaisesti kootkaa mulle hyvä pelikone budjetillani

Yksi pakollinen: KOtelon pitää olla Nexus Breeze musta 350w

Ja Loput Saatte Päättää Te !

Kiitos Vastauksista.
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. lokakuuta 2005 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä minä ainakin 700 ?:lla kokoan vaikka kaksi konetta jos vaan tuot osat... ;)

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell
Moderator
_
31. lokakuuta 2005 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mitä ihmettä? Jos kukaan ei jaksa/halua moista palvelusta sulle tehdä, niin minkäs teet. Eihän se nyt kovin korkea kynnys ole itse uhrata muutama tunti verkkokaupoissa hintavertailua tehden :)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Senior Member
_
31. lokakuuta 2005 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/221213

Katteles jos löydät tuolta itsellesi sopivan koneen. Vaikka noissa ei tuota Nexuksen koteloa olisikaan voihan sen lisätä myöhemmin.

Ja jos tuolta ei löydy sopivaa kokoonpanoa, niin eiköhän me sulle jonkun näkönen paketti saada aikaseks. =)
Kalzu90
_
31. lokakuuta 2005 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kattonut jo noi kaikki aikoja sitten ja en pidä niistä :D
Senior Member

2 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2005 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löytyykö mitään mitä vois käyttää vielä uudessa koneessa, cd/dvd asemat? kovot? muistit? jne?

tuossa nyt on kaikki. mutta jos ei tarvitse, esimerkiksi cd asemaa niin hinta tippuu jne.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=27101,29684,2...

näyttiksen valittin siks koska toi kuulemma on hyvä kellottumaan. aina x850 xt tasolle.
prosessori hintalaatusuhteen mukaan, jos tarvii lisää tehoa niin kellottuu helposti tuonne 2,3-2,5ghz(3800+ - 4000+) asti voisin luvata.
emolevystä sanotaan et on päivittäjän unelma. löytyy kaikki tarpeellinen halpaan hintaan.
muistia 1gb joka on hyvä pelaamisessa, nykypäivänä.
sun haluama kotelo, pitäis riittää puhti(?)
dvd-rw asema, joka on ehkä markkinoiden paras tai ainakin parhaimpia.
kiintolevy on suhteellisen hyvä, luotettava.

tässä nyt on nopeesti tehty toimiva paketti, omasta mielestä toimiva. tein kyllä tämän todella nopeesti mutta jos ei muuta niin tämä on vähän suuntaa antava :D

* ps. meni vähä budjetin ylitte. Multitronic @ 766 € + kokoaminen jos ei itse tee sitä tai kaveri?

EDIT: *

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2005 @ 18:44

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2005 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, tosi hyvä paketti,AkZuh!! Pisteet sille!!10 points...:)

1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy

2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI

3. Asus VivoBook 17 X705MA

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2005 @ 21:28

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
1. marraskuuta 2005 @ 02:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa on alan asiantuntijoiden 500$ pelikone.
http://www.tomshardware.com/howto/20051014/index.html

Se ei sisällä kaikkea tarpeellista, mutta sullahan on yli 200$ enemmän rahaa. Muuten vaikuttaa hyviltä osilta, mutta pistäisin gigan muistia.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
HD15
Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en kannattaisi tuota nexus breezeä mutta omapa on valintasi
Senior Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös se ollu tuo Connect3D:n x800gto joka modautui lähes 100% varmasti? Jotain tuollaista muistan lueskelleeni, tähän hätään en vain löytäny linkkejä aiheesta. Mutta voi tietysti olla että olen väärässä(mikä on hyvin todennäköistä)
Lordjupu
_
1. marraskuuta 2005 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nöin minä ainakin olen ymmärätnyt, että juuri tuo connect 3d x800 GTO modautuu lähes 100% varmuudella.
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. marraskuuta 2005 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos FORWARD kehuista ;) onhan tuo ihan hyvä paketti, siihen nähden missä "kiireessä" kokosin sen :D

en osaa sanoa tuosta modautuvuudesta, tietääkseni kaikki modautuu lähes yhtä varmasti. gto2 olis paras valinta, mutta markkinoilta ei tahdo löytyä vielä sitä tai ainakaan suomesta.

http://www.tweaktown.com/articles/826/
http://www.amdzone.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=...

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
jorkkeli
Senior Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sapphiren x800gto2 on ainoa joka modautuu, koska siinä on lisävirtaliitin..Ja Connect3d x800gto:ssa löytyy myös lisävirtaliitin..

Intel pentium d805|Asus p5nd2 sli|Geforce 7300 gt sli|2* 1gt ddr667
Senior Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän tuota Sapphire x800GTO:ta saa jonkin verran kellotettua, vaikka ei niin hyvin modautuisikaan. Ja olihan Muropaketin pojat vissiinki yhden tuollatteeen sapphiren kortin saanut modattua. No eiköhän tuon kortin mahdollisuudet selviä, itse tilasin nimittäin pari päivää sitten.
Mitenköhän tuossa aukeaa nuo piiput? No se selviää sitten...

Ja tuo AZkuh:in paketti on todellakin hyvä tuolle budjetille.
jorkkeli
Senior Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muron pojilla kävi munkki ja sattuivat saamaan tuon gto2 mallin..Tehtaalla ilmeisesti sekoilleet jotain...Hyviä ovat kyllä kellottumaan..Murossa melkein jokainen saanut kulkemaan kortin 600/600 kelloille ilmajäähyllä...Ilmoittele sit tännekkin onnistuiko modaus..

Intel pentium d805|Asus p5nd2 sli|Geforce 7300 gt sli|2* 1gt ddr667
Kalzu90
_
1. marraskuuta 2005 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HYvältä Kuulostaa AkZuh:in paketti,Mutta pitää miettii viel.

Kiitos vastauksista!
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. marraskuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osta kaikki muut osat mistä halvimmalla saat, oletetusti multitronic ja sitten näyttis verkkokaupasta.

"Connect3D Radeon X800GTO 256MB/DVI/ViVo Retail näytönohjainkortti PCI-Express väylään." Hinta: 207.90 € (sis alv.)

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4707

---------

halvin ilman näyttistä

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=27101,27582,2...

ja sitten se modaus tai piippujen avaus. avaus onnistuu ainakin rivatuner ohjelmalla, samaten coren ja muistien nopeutta (mhz) sekä tuulettimen pyörimis nopeutta (ainakin omassa näyttiksessä toimii)

EDIT: --- alla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2005 @ 13:16

Senior Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
se modaus tai piippujen avaus. avaus onnistuu ainakin rivatuner ohjelmalla, samaten coren ja muistien nopeutta (mhz) sekä tuulettimen pyörimis nopeutta (ainakin omassa näyttiksessä toimii
:D Tuo on jo tiedossa, mutta tulipahan kerrattua. Tarkoitin lähinnä että millainen onnistumis prosentti tuossa on.
Kalzu90
_
1. marraskuuta 2005 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites onnistuu sitten tämä kokoaminen jos tilaan osat eri paikoista?

onko jotakin paikkaa mihin veisin osat ja sit ne kokoais mulle sen masiinan käyttö kelpoiseksi ??

Itse en meinaan osaa koota :D
Lordjupu
_
1. marraskuuta 2005 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä olisikin kiva tietää.... Itse meinaan tilata kahdesta piakasta, toisesta vain näyttiksen, toisesta loput.. kokoaakohan.. :D
Kalzu90
_
1. marraskuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja muuten onko tästä näyttiksestä mihinkään?

ASUS GeForce 6800 128 Mt AGP 175 Erskaa

VAI PYSYNKÖ VIELÄ TÄSSÄ:

SAPPHIRE X800 GTO PCI-E 256M 256BIT DDR3 191 Erskaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2005 @ 17:16

Senior Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ei ketään kaveria löydy joka osaisi kasata, niin eiköhän ne alan liikkeissä voi tuon kasata maksua vastaan. Tästä en aivan satavarma.

Jos tilaat esim. vain näytönohjaimen eripaikasta kuin muut. Voit kasauttaa kaikki muut osat siellä ja laittaa sen näyttiksen itse kiinni kotona. Näyttiksen mukana pitäisi tulla asennusohjeet joiden avulla asennuksen luulisi olevan helppoa.
Tämä ei mahdollista jos tilaat esim. kotelon eri paikasta kuin muut osat.

EDIT Itse ehkä pysyisin tuossa x800GTO:ssa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2005 @ 17:21

Kalzu90
_
1. marraskuuta 2005 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no pitää soittaa huomenna noihin atk liikkeisiin mitä täällä nyt on: Leveltec ja joku solutions :)
Haukka10
Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Murosta kannattee käydä lukemassa tosta X800GTO:sta,jos modaaminen kiinnostaa.Siellä on muistaaksini ohjeet ja tais olla linkkejäkin mikä bios pitää flashiä sisään.

Arch&FC7
Mainos
_
__

_
Kalzu90
_
1. marraskuuta 2005 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja osooote on?

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ja viimesen kerran kootkaa mulle pelikone 700 eurolla.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy