User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 16:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > nopein bit torrent ohjelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nopein bit torrent ohjelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Celex
Newbie
_
1. marraskuuta 2005 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mitä suosittelisitte minulle bittorrent ohjelmaksi jolla on nopeimmat latausnopeudet.
Member
_
1. marraskuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no eipä se juuri ohjelmasta riipu...
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. marraskuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nopeus ei ole ohjelmasta kiinni vaan lataus paikasta.
ohjelmaksi suosittelen kuitenkin bitcomettia.
ja haulla olisit löytännyt paljon keskustelua tästä aiheesta
NikoR
Suspended permanently
_
3. marraskuuta 2005 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluat testailla eri ohjelmia niin katso tuoltaa muutama clientti.
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/229385

Mutta huomaa että siihen vaihtiin vaikuttaa eniten sen filun saatavuus (eli jakajien määrä)

AfterDawn Addict
_
3. marraskuuta 2005 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaha, nrautava on näköjään tullu takas uudella ja omaperäisellä nikillä, kuvan osoite, kirjoitustyyli ja nrautavan bannien arvostelu paljasti ;)
Secret84
Suspended permanently
_
3. marraskuuta 2005 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä clientti BitLord ja ollut ihan hyvä. Ennen käyttänyt softia Shadow torrent (vai mikä se vanha nyt olikaan) ja exeem-ohjelmaa myös.

Ongelmia koneen kanssa?
AfterDawn - http://fin.afterdawn.com/
Nefernetti - http://www.nefernetti.com/oppaat.php
Nobo
Newbie
_
3. marraskuuta 2005 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite käytän ABC torrentti sillä mikään mu ei oo suostunut toimimaan mun koneella
Harzax
Suspended due to non-functional email address
_
4. marraskuuta 2005 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Utorrentti on kevyt ja pien ja toimii hyvin.

E7200 | 9600GT | MSI NEO3 |2GB 800 Mhz Ram |Windows XP Pro
Stode
Junior Member

3 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2005 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep.. Utorrent on ehdottomasti paras valinta jos on vähäänkään hitaampi kone,tai muuten vain haluaa torrent softan joka vie mahdollisimman vähän muistia+tehoa.
Celex
Newbie
_
10. marraskuuta 2005 @ 03:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos kaikista vastauksista
Rockie
_
10. marraskuuta 2005 @ 05:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelisin ABC:tä tai BitCometia. Ne on minulla toiminut ihan hyvin. Azureusta en suosittele; se on ihan liian raskas.

Life is expensive and so am I.
AfterDawn Addict
_
10. marraskuuta 2005 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On se kumma ABC jumitti muistin totaalisesti, vei jotain 500megaa aina kun oli ollut vuorokauden päällä. Azureus toimii 100mt:llä eikä syö sen enempää BitComet myöskin mulla ollut yhtä raskas kuin Azu.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Senior Member
_
10. marraskuuta 2005 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on käytössä BitTornado sekä Windows että Linux-puolella, toimii hyvin, ei rasita konetta liikaa. Kaikki eivät tykkää siitä että eri lataukset näkyvät eri ikkunoissa, mutta niitä joita ei tuo haittaa, suosittelen kokeilemaan.
AfterDawn Addict
_
10. marraskuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytin ennen BitCometia, mutta vaihdoin äskettäin utorrentiin. Koko n. 100 kilotavua ja vie max 6 megaa muistia, silti kaikki tarvittavat ominaisuudet (ainakin omasta mielestäni :)
Faeryan
_
11. marraskuuta 2005 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
µtorrentista olen kuullut vain hyvää, joten ehdottomasti kokeilemisen arvoinen Windowsin käyttäjälle. Itse en ole päässyt vielä testimään rajoitetun käyttöjöärjestelmän vuoksi.
Linuxilla käytän Azureusta. Vanhalla koneella tosiaan teki tiukkaa sen kanssa mut nyt tämä uusi ei paljon miksikään mene niiden muistivaatimuksien kanssa.

AsRock939-DualSata2 | AMD Athlon64 X2 3800+ | GeForce 9800 GT | 2,5Gt DDR | Samsung HD160JJ | Logitech G15 | Samsung 226BW | Razer Diamondback
Member
_
11. marraskuuta 2005 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän bitcomettia,ja hyvin on pelannu ainakin tähän asti.

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2005 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tungen vähän väliin, mutta mitä tapahtui nrautavalle ja NikoR:lle?
pkaksp
Moderator
_
19. marraskuuta 2005 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nrautava, BZB, NikoR ja Secret84 on bannattu käytöksen takia lähinnä eng-puolella.

Edit. eli kyseessä sama henkilö joka nickillä.. säännöt kieltävät uuden nickin luonnin bannin jälkeen, joten siitä syystä nuo muutkin on deactivoitu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2005 @ 14:36

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2005 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä hän teki? oliko hänellä noin monta nimimerkkiä?
pkaksp
Moderator
_
19. marraskuuta 2005 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No wannabe modena toimiminen ja oikeille modeille avautuminen eng-puolella johti tähän. Tästä oli juttuakin jossain, mutta en nyt just löydä ketjua. Anyway suurinpiirtein näin....
Säkäri
_
19. marraskuuta 2005 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös Nrautava saanu jo kerran bannia!? Tuli takas jostain kumman syystä vaikka säännöt oli aika selvät. Avulias kaveri jostain näreestä missä ei ole muuta kuin kone ulkomaailmaan, ei siis pahalla ;). Teretulemas taas takas ja pitäiskö ottaa modeksi jollain tapaa (taitaa kännissä keksiä omat kolttoset!!!) Mä olen tykästynyt BitSpirit ohjelmaan mikä on melkein sama kuin comet, toimii loistavasti eikä kaadu jne...

Mainos
_
__

_
antti94
Junior Member
_
19. marraskuuta 2005 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosin azureus:ta.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > nopein bit torrent ohjelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy