User Käyttäjä Salasana  

torstai 1.1.2026 / 23:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kannettavan tietokoneen muistiparisto..!?!?!? kiire
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannettavan tietokoneen muistiparisto..!?!?!? KIIRE
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sinful
Newbie
_
2. marraskuuta 2005 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä tarvisin apua mahdollisimman pian ku mä ostin kannettavan tietokoneen(IBM Thinkpad 600x) niin se myyjä sanoi mulle että tästä koneesta on muistiparisto loppunu ja se ilmoittaa jonku ihme virheen aina alussa mut sen voi kyllä kiertää jotenki..
Mun pitäis vaan saada tietää se että minkä näköinen kyseinen muistiparisto on, mihin se on yleensä "piilotettu" koneeseen ja onko se minkälainen homma vaihtaa jos itse alan vaihtamaan sen..????

Aloittelija..
Moderator

7 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2005 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siirretty oikealle alueelle.

itselläni kans läppäri, uus vaan niin ei tollasta ongelmaa oo esiin tullut.. kannattaa sieltä liikkeestä kysyä vähän tarkemmin mutta luulis et läppärit on aika tiiviisti pakattuja et jos sopuhintaa saisit liikkeen vaihtaa niin ois varmaa ok.. en kyl oo ite läppärin sisälle kattonut.. =)

Senior Member

2 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2005 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en välttämättä suosittele itse vaihtamaan, sillä ku ne on aika tiiviisti paketoitu ja tietämättömyyttä voi rikkoa jotain, monesti käyny näin. suosittelen et käyt kyselees liikkeistä mitä ne pyytää tämän vaihtamisesta.

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
Mainos
_
__

_
Faeryan
Suspended due to non-functional email address
_
3. marraskuuta 2005 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta mikäli ajattelit sen kuitenkin itse avata niin ko. paristo on todennäköisesti kiiltävä, noin kahden euron kolikon kokoinen kiekko, jonka pinnassa lukee jotain kivaa joka paljastaa sen olevan paristo.

Edit: Ja sitten kun/jos vaihtamaan uskaltaudut niin ota vanha paristo mukaan liikkeeseen ja pyydä samanlaista, ettei tule volttimäärältään erilaista paristoa, koska tämänmallisissa paristoissa on tavattu erilaisia volttimääriä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. marraskuuta 2005 @ 11:07

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kannettavan tietokoneen muistiparisto..!?!?!? kiire

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy