User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 12:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > elokuvat nykii?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
elokuvat nykii?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
markus82
Newbie
_
7. marraskuuta 2005 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistähän mahtaa johtua tuo nykiminen?ja saisikohan sitä millään korjattua?,eli kun olen muuttanut divx leffat dvd muotoon(divxtodvd:llä)ne nykii aika ärsyttävästi dvd soittimella katsottaessa. Poltto ohjelmana on nero. Tietokoneella katsottaessa ne näyttää ihan normaaleilta, mutta kun olen polttanut ne dvd:lle ja katson niitä dvd soittimella niin osa leffoista nykii ärsyttävästi.
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2005 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltettu mahdollisimman hiljaisella nopeudella?
Toimiiko tuo poltetusta levystä tietokoneella katsominen oikein?
haba113fi
Newbie
_
9. marraskuuta 2005 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli vastaava ongelma LG DVX8751- soittimen kanssa. Muistaakseni divx- koodatut elokuvat näkyivät ok, mutta xvid:it tökki. Tämä ongelma ja monta muutakin LG:n lapsentautia ratkesi kun päivitin soittimen firmwaren.

Firmwaret/ohjeet tuohon ja muihin lg:n vastaaviin malleihin löytyvät tästä ketjusta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/125538
Mainos
_
__

_
Rockie
Suspended due to non-functional email address
_
10. marraskuuta 2005 @ 04:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on todennäköisesti turha neuvo, mutta kannattaa myös puhdistaa pölyt siitä soittimen levykotelosta. Minulla ainakin tuppaa levyt pätkimään jos on unohtanut puhdistaa...

Kannattaa mielestäni myös vilkaista www.videohelp.com ja etsiä dvd-soittimesi sieltä. Näet listan tuetuista levyistä ja käyttäjien kommentteja. Itse käytin alkuun TDK:n levyjä, joista meni vähintään joka toinen pullonalusiksi, mutta kun katsoin tuolta soittimeni tukeman merkin, homma rupesi pelaamaan =)

Life is expensive and so am I.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > elokuvat nykii?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy