User Käyttäjä Salasana  

torstai 1.1.2026 / 23:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuu ja hajoittaa samalla xp:n asennuksen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone kaatuu ja hajoittaa samalla Xp:n asennuksen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
läski
Newbie
_
7. marraskuuta 2005 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulle on käynyt näin jo kolme kertaa viimeisen kahden viikon aikana. Kone buuttaa ittensä kesken kaiken ja kun on käynnistymässä uudelleen, se jää aina windows xp buuttiscreeniin, ja ennen welcome tekstiä buuttaa itsensä taas uudelleen. Ei käynnisty enään edes vikasietotilassa. Oon ajellut memtestiä läpi eikä anna ollenkaan virheilmoituksia. Ennen tätä viimeistä jumituskertaa tuli windowssissa muutama virheilmoitus muistista. Samoin joskus käynnistäessä xp on halunnut sillointällöin skannata koko kovon läpi ja löytänyt joitain fragmentoituneita tiedostoja. Kyseessä tuskin on virus, mulla on reititin ja nis 2005. Käyttiksenä XP pro sp2. Emona on asus a8n sli deluxe kingstonin rammit, jotka on valittu kyseisen emon manuaalin mukaan. Emo on kanssa muutenkin outo, sillä siihen ei oikein toimi uusimmat nforcen ajurit kaikki versin 6.39 jälkeen on tökkinyt pahasti vastaan. Sen vuoksi olen jättäytynyt myös vanhempaan biossiin versioon 1011, sillä seuraava vaatisi version 6.65 nforcesta. Voiko kyse olla prosessorin muistista? prossuna amd64 3500 winchester. vai onko emo paskana? entä voiko hajoamispisteessä oleva kovo harrastaa tällaista? oisko jollain neuvoa? argh!!
läski
Newbie
_
7. marraskuuta 2005 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisää infoa!!! en tota memtestiä osaa oikein käyttää, mutta valitsin valikosta bios standardin sijaa bios all ja tuli ruutuun 1624 virheilmoitusta. test 0 errors 1624? eli mitä pitäis tehdä? antaa kone roskikselle?
bs33
Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilepa memtestiä yksi palikka kerrallaan ja katso mitä sanoo.

DFI nF4 UT Ultra-D
AMD64 3200+ Winnie@2.44Ghz + Zalman CNPS7000B-Cu
2x512 OCZ Platinum Rev2 PC3200@305 1:1 (2.5-4-3-8 1T)
Club3D X800XL 256Mb@465/1120 + AC Silencer 5 Rev2
OCZ PowerStream 520W
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuu ja hajoittaa samalla xp:n asennuksen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy