User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 18:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > baska baanako?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
baska baanako?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
steeler
Junior Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tiia mihi ois tasta pitany kirjottaa mutta mulla o sellane ongelma etta vaihtelee tuo baana nopeus iha kauheesti.
mulle riitta et tulee jotai paria kymppii mutta vittu ku valilla ei tuu ees yhta kbta!!
mika voi olla vialla mulla on siis 100mbps yhteys, en oo baanalle valitellu viela ku mietin etta jos vika ois jossain muussa. mulla o joku opoyn fsecury virus torjuntaohjelma eikai oo siita kiinni.
ois kiva saaha syy selville, nopeus siis tippuu iha nollii valilla
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2005 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä imuttaessa se tippuu nolliin?
steeler
Junior Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dcsta
pkaksp
Moderator
_
8. marraskuuta 2005 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viesti siirretty oikealle alueelle.
jersi
Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
johtuu siitä,että opoy rajoittaa p2p liikkennetä(ainakin kiinteistöliittymien osalta.)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2005 @ 13:40

steeler
Junior Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli jos soitan sinne ja haukun ne paskaksi ei varama auta yhtaa?
jersi
Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa tarkistaa varalta ne f-securen asetukset,ettei ongelmat johdu palomuuriohjelmasta.
steeler
Junior Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, mulla on siis se palomuuri paalla. mutta valilla kuulee ettei se ees nii kauheena vaikuta nopeuksii, en sitte tiia mika o totta...
Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
milloinkas baanalta on ruvennut saamaan 100mbs yhteyksiä?
f-securen asetuksista saat mulkattua dc:n nopeammaksi,muistaakseni yhtä suojaus tasoa piti pudottaa yksi pykälä löyhemmälle.
steeler
Junior Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en kylla tiia millo, mutta sellane mulla pitas olla, tai nii ainaki lukee baanan tilassa.. mitaha suojaustasoa mu pitas muuttaa alemmaks, ois aika kiva saaha se dc taas pelittaa
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2005 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se ongelma johdu virustorjunnasta/palomuurista. Baana on sellainen ettei sillä enää tee p2p verkossa oikeen mitään. Toimii vaan oman verkon sisällä.

Quote:
tai nii ainaki lukee baanan tilassa..
Se on verkkokorttis maksiminopeus...ei sen liittymän nopeus. Se on ihan 10/10

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2005 @ 16:27

steeler
Junior Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, ja nyt vituttaa... kiiti vaa kaikille
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2005 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten niin ei tee mitään.Onko jonkunlaisia faktoja heittää kehään ???

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
Member

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2005 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kattoo siit sopimuksest se nopeus ja ei sieltä dc:stä tuu paljoo kovempaa ku p2p on blogittu

Member
_
8. marraskuuta 2005 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dc: ei ehkä baanalla toimi,koska ei oo koskaan toiminutkaan,lukuunottamatta sisäverkon hubeja.
onneksi torrent toimii täydellä kaistalla.
Mainos
_
__

_
joyhill
Newbie
_
22. marraskuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa, ja mitenhän tämän torrentin saa toimimaan? Itellä taas toimii dc, mut torrentit ei liiku ollenkaan.. Ei ees yhistä. Oon PPO:n alueella, ja oon kuullu juttuja, ettei toimis ollenkaan...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > baska baanako?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy