User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > p2p ohjelmien turvallisuus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
P2P ohjelmien turvallisuus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pin2pun
Newbie
_
11. marraskuuta 2005 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun toi WinMX ei enää toimi, niin piti ruveta etsimään uutta ohjelmaa. Sain tämmöisiä ohjelmia tietooni: Kazaa Lite, eMule, DC++, Shareaza, Limewire ja KCeasy. Onko noista ohjelmista joku, joka on turvallinen. Ettei tule viruksia, troijalaisia, spywarea tms. muuta roskaa? WinMX toimi hyvin, eikä sillä tullut pöpöjä, olisiko joku toinen ohjelma, joka olisi myös turvallinen???
AfterDawn Addict
_
11. marraskuuta 2005 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eMule ja DC++ noista on parhaat mun mielestä. Toki viruksia tulee mistä tahansa vertaisverkosta tiedostojen mukana, eMulessa on ainakin hyvin vähän kyllä niitä. Kazaasta (vaikka olisikin Lite) kannattaa pysyä hyvin kaukana. Noista muista ei ole kokemusta.
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2005 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

pin2pun
Newbie
_
12. marraskuuta 2005 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo suomalaiset "WinMX kuntoon" sivut eivät kyllä pelitä. ohjeet.i8.com ja http://hhn.no-ip.org/winmx_ohje/ ovat pimeinä.

Tuli mieleen vielä semmonen kysymys, että joudunko mä myös jakamaan jotakin jos mä lataan jotakin noilla DC++ eMule ohjelmilla? Voinko säätää mitä mä omalta koneeltani nettiin jaan, jos se jakaminen on pakollista?
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2005 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PIE Automatic Installer Easy to use and simple to install. The easiest way to get WinMX working>klick

http://www.vladd44.com/mx/piepatch.php

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
12. marraskuuta 2005 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tuli mieleen vielä semmonen kysymys, että joudunko mä myös jakamaan jotakin jos mä lataan jotakin noilla DC++ eMule ohjelmilla? Voinko säätää mitä mä omalta koneeltani nettiin jaan, jos se jakaminen on pakollista?
Jakaminen on jossain määrin välttämätöntä. DC++ssa tosin voit tehdä omat hakemistot jaettavalle ja ladattavalle datalle.
eMulessa "jaat" sitä mitä lataat(=itse on tosin pidä tätä jakamisena). Kun tiedosto on valmis se siirtyy omaan hakemistoonsa (=vasta täällä olevia tiedostoja pidän jaossa olevina).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2005 @ 12:41

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > p2p ohjelmien turvallisuus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy