User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > a-link roadrunner 40c/44c (dc++ aktiiviksi)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
A-Link RoadRunner 40C/44C (DC++ aktiiviksi)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Suensyän
Junior Member

2 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2005 @ 05:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisätään nyt tämän lajin tiedon määrää esittämällä tyhmiä kysymyksiä (joihin varmaan vastaukset täältä jo löytyisivätkin jos jaksaisi kahlata ne 783 052 topiccia läpi ja jos en olis näin perkeleen laiska)...

Eli: haluaisin saada DC++ toimimaan aktiivitilassa (koska olen ymmärtänyt että parempi niin). Käyttis on 98SE, päätelaitteena A-Link Roadrunner 40C/44C, softapalomuuria EI ole.

DC++:ssa olen yrittänyt seuraavaa: asetuksista valintapallukka siihen 'active' kohdan päälle, IP kohtaan yritin ensin sitä osoitetta jonka sain Dos-kehotteessa kirjoittamalla IPCONFIG. Kuitenkin mennessäni eräälle dc++ hubille minulle ilmoitettiin että tuo on väärä ja että oikea on... Saman osoitteen sain myös netin kautta kokeilemalla palvelusta joka ip-osoitteeni kertoi.

Uusi arvo dc++:aan ja kokeilemaan. Hubeille pääsen, mutta haku hyytyy (ja näkyy alareunassa sinisellä kehystettynä), eli mitään ei löydy.

Eli pitäiskö mun nyt alkaa aukomaan jotain portteja tuolta päätelaitteesta ja jos kyllä niin miten mahtaa tuossa RoadRunnerissa onnistua..?

Niin ja mites tuolla asetuksissa nuo kohdat TCP port ja UDP port? Mitä tarkoittavat?
AfterDawn Addict
_
14. marraskuuta 2005 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä pitää avata portteja, jos NAT on käytössä. Tuossa ohjeet 44b:lle, käyvät varmaan sunkin modeemille ->
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/A-Link...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > a-link roadrunner 40c/44c (dc++ aktiiviksi)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy