User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 07:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mp3 muistitikun kanssa ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mp3 muistitikun kanssa ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eriname
Junior Member
_
14. marraskuuta 2005 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu en tiedä että onko tämä oikeassa paikassa mutta kuitenkin:

Mulla on semmonoinen Creativen MuVo tx soitin jossa muistia ruhtinaalliset 512 mb. Se on ollu aika kovassa käytössä paitsi sillo ku patterit on loppu. Se oli jonkun viikon tai kaksi käyttämättä koska en jaksanut ostaa pattereita ja kun sain ne innoissani hwti luupit korville. Mutta ihmettelin että WTF " Ei musiikkia" teksti tulee esille soittimesta vaikka siinä 100 prosenttisen varmasti on musiikkia: Siispä koneelle. Tietokoneella huomaankin ett' soittimessa on musiikkia, yritän poistaa kaikki tiedostot mutta teksti "parametri ei kelpaa" tai jtn vastaavaa tulee näyttöön. Yritän runkata soitinta tietokoneessa tuloksetta. Välillä tietokoneen näyttö sammuu tai tietsikka sekoilee jotenkin. Ja arvatkaa että vituttaako kun säästänyt soittimeen miljoona vuotta ja soitin hajoaa. Mikä parasta takuu kuitti on hävinnyt. Joten jelppikää nyt vähän tätä avun tarpeessa olevaa n00bia, joka ei voi elää ilman musiikkia!!!!
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2005 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietenkin voit kokeilla Firmware päivitystä soittimelle, mutta luulen kyllä ettei se paljoa auta. Noissa soittimissa on varmaan sarjanumero joten soittimen luulisi saavan takuuseen ilman kuittiakin.
eriname
Junior Member
_
15. marraskuuta 2005 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ELÄMÄ LOISTAA JÄLLEEN kuitti löytyi pitkän etsinnän jälkeen kaapin pohjalta. Kiitän kaikkia henkisestä tuesta etsinnöistä. KIITSS
Babylo
Junior Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla meni samanlailla. Eihän tää ollu mun syy, eli kai tää takuun piikkiin menee vai?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2005 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se menee jos soitin itse lakkaa toimimasta.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mp3 muistitikun kanssa ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy