User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 08:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pelin "jumittaminen" eli fps lasku
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelin "jumittaminen" eli fps lasku
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eejapar
Member
_
18. marraskuuta 2005 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terse,

elikkäs semmoista asiaa täs tuli mieleen ja kyselen, että voiko levyn laatu esim vaikuttaa pelin toimintaan vs alkuperäinen?

nyt oli testissä NFS:MW ja jotenkin tuntuu että esim framerate laskee alle sen mitä pitäs. esim ign.com (muusta en tiedä "faktaa" ;) sanoo että pelin pitäisi pitää kokoajan 30fps mutta kyllähän sen selvästi välillä huomaa että fps laskee alle 20 (tai siis että ihmissilmä huomaa "lagauksen", nykimisen).

lukupää pitäs olla kohtalaisen puhdas (putsasin pari vko sitten). levyt on keskitason laatua, kaikki mitä noita olen polttanut niin toimii kaikki ja vain harvassa pelissä olen huomannu tälläista nykimistä...siis niin että siihen on kiinnittänyt huomiota.

voikos lukupään pieni likaisuus vaikuttaa täälläseen myös? itse en ole pahemmin asiaa tutkinut mutta jos joku olisi? :)

vai onko vaan pelissä vika (eli peli ei pysty pitään sitä min 30fps)? en pysty enää vertaamaan alkuperäiseen peliin kun minulla ei sitä enää ole. ;) :P

ROTFLMFAO

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2005 @ 21:28

eejapar
Member
_
14. joulukuuta 2005 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo pitää ny ite tähä kommentoida kun kukaan muu ei näköjää o testannu. elikkä täysin samoille levyille poltin pienimmällä nopeudella.

nyt toimii paljon paremmin verrattuna aiempaan. :)

kumpikaan levy ei ole vioittunut eikä poltossa tapahtunut muutenkaan vikaa.

on se pleikkarin laseri vaan sit nirso prkl :P

ROTFLMFAO
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pelin "jumittaminen" eli fps lasku

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy