User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 18:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > proxy sydeemi..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Proxy sydeemi..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2005 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertotaaks nytten mulle et toimiiks tällä ohjelmalla DC++ tai torrentti ohelmat? ja onko siinä jotain rajoitinta nopeutteen liittyen? Ja jos toimii niin voitteko kertoa miten sais sen toimii.. kun ei ihan toi englanti riitä että kokonaan ymmärtäis.

http://www.ipeliminator.com/?_web_proxy

Jumissa 24/7
Mika84
Suspended due to non-functional email address
_
19. marraskuuta 2005 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuollaisista palveluista ei ole hyötyä. Jos haluat piilottaa aktiviteetit:

A) Katkaistaan suora yhteys kahden pisteen välillä kierrättämällä data yhden tai useamman pisteen kautta.

B) Salataan tiedot vahvasti.

Näin ei ole todistettavaa yhteyttä kahden pisteen välillä, eikä mitään sisältöä josta ilmenisi mistä on kyse.

Vaikka itse todistusaineistoa ei olisi voi tietoliikenteen olemassaolo saada sut pelkästään liriin. Siksi pitää käyttää A menetelmää eikä pelkkä B riitä.
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2005 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota noin mä en kysynyt tota vaan että toimiiko se noitten ohjelmien kanssa.. kun mulla ei toimi millään muulla sydeemillä DC++ kuin tuolla Proxyllä niin siksi kysyisinkin että toimiiko tuo ohjelma?

Jumissa 24/7
Mika84
_
19. marraskuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2005 @ 12:30

Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2005 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siksi koska muuten ei mulla toimi DC++. En minä muuten käyttäisikään mitään proxyjä mutta onneksi tää on vaan väliaikaista..

Vielä semmoinen että onko tossa mitään nopeus rajoitinta??

Jumissa 24/7
Mika84
_
19. marraskuuta 2005 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei, mutta yleisesti 20 kt/s lasketaan ihan riittäväksi vauhdiksi erilaisissa proxytyksissä. Joten mitä tahansa sen suurempaa vauhtia voidaan kutsua rajoittamattomaksi vauhdiksi.

Kyllä, proxytys ja tietoturva hidastavat yhteyksiä. Mutta joku hinta siitä on maksettava.
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2005 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu mutta kuitenkin ei oo mitään 1-3 kt/s sen vain halusin tietää.. kun yhessä kokeillemassani ohjelmassa oli 2 kt/s rajoittuksena ilmais versiossa.. mutta kiitti tiedoista..;)

Jumissa 24/7
Mainos
_
__

_
Mika84
_
19. marraskuuta 2005 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo... Kyllähän se on vauhti sekin.

Sama ongelma aina. Kaikki haluaa tehdä yksinkertaisesti ja julkisesti mutta niin monimutkaisesti ettei kukaan pysy kärryillä ja niin ettei kukaan huomaa... ;)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > proxy sydeemi..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy