User Käyttäjä Salasana  

perjantai 2.1.2026 / 14:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > millainen emo ja prosessori??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
millainen emo ja prosessori??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tekniikka
Suspended due to non-functional email address
_
21. marraskuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä rakennan itselleni pöytäkonetta ja olen nyt ostanut: kotelon, 550w virtalähteen, BENQ DW1620pro DVD double layer-soitin, CLUB 3D all-in-wonder 9800se-näytönohjain.. Nyt minun pitäisi päättää millaisen emon ja prossun ostan. koneeseen olen ajatellut vähintään (AMD) 3000+ prossua.. elikkäs tahdon aika nopean koneen! muistikammat kaavailin (ylisuuret) 2xgiga. auttakaa mua opstamaan HYVÄT emo ja prossu!!!

*edited*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. marraskuuta 2005 @ 11:07

Senior Member

3 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2005 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JuviK
Suspended due to non-functional email address
_
27. marraskuuta 2005 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi mukavampi lukea viestiäsi, jos kirjoitusasu olisi hieman asiallisempi.

Minkälainen on budjettisi, että tietäisin millaisia osia edes ehdotan?
Moderator
_
27. marraskuuta 2005 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mailiosoitteita tai muitakaan yhteystietoja forumille!

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Member
_
27. marraskuuta 2005 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos nopeaa pelikonetta kaavailet, niin näyttis on jo vanhentunutta teknologiaa, eikä oikein enää uusimpia pelejä pyöritä mallikkaasti.

Edit: Esim. 350-400w powerikin olisi riittänyt, ja siitä jääneet rahat käyttänyt parempaan näyttikseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. marraskuuta 2005 @ 11:10

Mainos
_
__

_
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2005 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jos nopeaa pelikonetta kaavailet, niin näyttis on jo vanhentunutta teknologiaa, eikä oikein enää uusimpia pelejä pyöritä mallikkaasti.
Oikeassa olet. Tuo 9800 on lähinnä vitsi noissa SE malleissa. Häviävät suorituskyvyssä muistaakseni 9600 pro korteillekkin.
Tosin noita 9800SE kortteja on pieni määrä 256 bittisellä muistiväylällä ja sen turvin ne saakin modattua 9800 pro korteiksi.
Eli kannattaa toivoa että tässä tapuksessa on kyseessä sellainen malli...
2 gigaa tälläiseen koneeseen on sitten ehkä hieman kyseenalainen juttu.
Siitä kun ei ole hyötyä muuta kuin muutamassa pelissä latausaikojen lyhenemisen muodossa.
Mutta jokainen panostakoon sen mukaan mitä haluaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. marraskuuta 2005 @ 12:12

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > millainen emo ja prosessori??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy