User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd + dual layer-levyjen kalleus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD + Dual Layer-levyjen kalleus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
25. marraskuuta 2005 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi DVD+R DL-levy maksaa melkein 10 euroa! Jopa halpahallissakin! Katsokaapa normaalien DVD+/- R levyjen hintaa. Jotain yksi euroa kpl. Minä en voi ymmärtää. Dual Layerit ovat noin 2 kertaa suurempi kapasiteettisiä kuin tavalliset dvd-levyt, joten niiden hinta PITÄISI OLLA KAKSI KERTAA KALIIMPI eikä 10-9 kertaa kalliimpi.
(Ymmärrän toki että te jotka tilaatte netistä saatatte nähdä hieman eri hintoja, mutta menkääpä peruskauppaan. Tämä on kamalaa.)
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2005 @ 05:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dual Layer -levyt on kalliita netistä tilattunakin. Ne on ilmeisesti niin paljon vaikeampia valmistaa että se tekee sitä hintaa.
Jos minulta kysytään niin suomessa on yksikerroslevytkin kalliita. En kyllä itse ostaisi täältä kun maksavat pari euroa kappale. Netistä kun tilaa niin hinnat on merkistä riippuen 50snt/aihio paikkeilla.
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
_
25. marraskuuta 2005 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän jokainen tuon tiennyt ilman tätä topickiakin (siis että ovat kalliita) :D

Mutta itse en ostaisi mitään levyjä Suomesta, en edes CD-R..

- Copy kills music -
Mainos
_
__

_
DolbyR
Member
_
25. marraskuuta 2005 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse käytän Princon levyjä...0,30E kappale, tosin en asu suomessa, ei kyllä tuon kalliimpia saisi sielläkään olla.

HTPC: [MB] ASUS P4V800D-X;[CPU] Northwood,2.80ghz@3.10ghz+CoolerMaster HSF;[GPU]ASUS GF6600 128mb;[RAM] 512mb DDR400;[HDD]320gb RAID 1 + 4gb CompactFlash
Work: Lenovo Thinkpad T60
Home: Asus X51-H + Asus EEE 900HA
Server: P3 1.2ghz; 512mb RAM, 80gb Maxtor
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd + dual layer-levyjen kalleus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy