User Käyttäjä Salasana  

perjantai 2.1.2026 / 12:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yhteensopivuus ongelmia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yhteensopivuus ongelmia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DaMike
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2005 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen nyt aika lailla päättänyt paketin mitä tulee mutta vaivaan vielä vähän. Minun emolevy on Epoxin EP-8K9A. Onko sillä yhteensopivuus ongelmia näitten näyttisten kans?

Gainward GeForce 6600gt 128mb
Sapphire Radeon x800gt 256mb?

Olen miettiny jompaa kumpaa nuista näyttiksistä. Onko tuo x800gt 30euron hintalisäyksen arvoinen jos budjetti on tiukka?

Ja prossu on toi AMD Athlon XP 2100+

-Core i5 750
-8GB DDR3 1333mhz
-Radeon 5770 1GB
-Windows 7 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2005 @ 10:47

Senior Member
_
25. marraskuuta 2005 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noilla tiedoilla on hieman hankalaa sopiiko vai eikö. Sillä noita näyttiksiä näyttäisi olevan sekä AGP että PCI-E väylään. Jos viitsisit laittaa vaikka linkkiä tuotetietoihin tai katsoisit itse mainitaanko siellä kumpaan väylään ko. näyttikset sopivat..
Kun tuossa emossahan on AGP väylä.
DaMike
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi unohdin tuon laittaa :) AGP on väylä molemmissa näyttiksissä.

-Core i5 750
-8GB DDR3 1333mhz
-Radeon 5770 1GB
-Windows 7 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2005 @ 10:41

Senior Member
_
25. marraskuuta 2005 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä mitään:D Jos näin niin silloin ei mitään ongelmia ole.

Siihen en osaa vastata onko kannattavaa ottaa tuota x800 GT:tä. Mutta kyllä täältä varmaan joku löytyy joka osaa, kunhan nyt pääsevät töistä.
DaMike
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2005 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mie olen oikein ymmärtäny niin näytönohjaimissa voi olla yhteensopivuus ongelmia emolevyn kans koska emolevy ei tue esim. näyttiksen piirisarjaa. Onko kenelläkään tietoa tulisiko minun tapauksessa tällaisia ongelmia vastaan?

-Core i5 750
-8GB DDR3 1333mhz
-Radeon 5770 1GB
-Windows 7 64bit
andis1
Newbie
_
25. marraskuuta 2005 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun täällä tuntus olevan tietäväistä porukkaa niin kysäisenkin onko msi:n k8n neo4 platiniumin ja club 3d geforce 6800 GT:n välillä mitään yhteensopivuusongelmia, pci-e väyläisissä?
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2005 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimilla on erittäin harvoin yhteensopivuusongelmia emolevyjen kanssa rautatasolla. Ainoat ongelmat johtuvat yleensä rikkinäisestä emolevystä tai näyttiksestä.

Voitte kyllä ostaa huoletta kunhan vaan katotte juuri oikean väylän.
Senior Member
_
25. marraskuuta 2005 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kun täällä tuntus olevan tietäväistä porukkaa niin kysäisenkin onko msi:n k8n neo4 platiniumin ja club 3d geforce 6800 GT:n välillä mitään yhteensopivuusongelmia, pci-e väyläisissä?
Eipä noissa pitäisi olla mitään ongelmaa.

Tuosta piirisarja jutusta en ole kuullut, joten siihen en osaa vastata.
Mainos
_
__

_
DaMike
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2005 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksista. Sain tarvitsemani.

-Core i5 750
-8GB DDR3 1333mhz
-Radeon 5770 1GB
-Windows 7 64bit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yhteensopivuus ongelmia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy