User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 09:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2:sen versio v5, v6 vai v7 auttakaa!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ps2:sen versio V5, V6 vai V7 AUTTAKAA!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rimppari
Newbie
_
27. marraskuuta 2005 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan mun versio v5 vai v7 ko mulla on täsä sama serial numberi ko V7 malleissa eli SCH-39004 mutta mulla on saman lainen ruuvi kuin v5 tai v6 versioissa http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/ps2vers.php
kuten tuossa kuvassa näkyy ja ko olen tilannu matrix infinity mod-piirin niin en tiedä kumpi versio on että voisitteko kertoa kumpi se on jos teillä on ollut sama ongelma. Kysyn vain sen vuoksi ettei asennuksessa mene mikään vikaan? Auttakaa Kiitos.
Senior Member

3 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Konees on V7. Se ruuvi on kaikissa malleissa V5-V10.
Rimppari
Newbie
_
27. marraskuuta 2005 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos erittäin paljon eli asennan sen v7 ohjeiden mukaan.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2:sen versio v5, v6 vai v7 auttakaa!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy