User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 20:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > abc lataukset tulee hitaasti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ABC lataukset tulee hitaasti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ande_
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. marraskuuta 2005 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun olen ladannut abc:llä niin nopeudet ovat olleet aina alle 25kt/s ja olisi hyvä saada lataukset nopeammiksi. Minulla on Zyxel prestige 660 sarjan modeemi ja tyyppinä näkyy olevanP660-61. Yhteytenä on Sonera 256/256. Olen ottanut torrentit isohunt.com ja torrentspy.com sivuilta. Olen yrittänyt saada modeemin nat väyliä auki http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/... sivulta eikä ole toiminut. Eikä noin pieni nopeus varmaankaan voi johtua muiden lataajien määrästä. Pitäisikö vaihtaa torrent clienttiä vai tehdä mitä? Olis tosi hyvä juttu pystyä lataamaan nopeammin.
AfterDawn Addict
_
29. marraskuuta 2005 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyt lataamaan nopeammin kun ostat nopeamman yhteyden, 256/256 yhteyden maksimit on 25/25 kt/s :)

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Ande_
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2005 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä järki siinä on, että latausnopeudet on kymmenen kertaa hitaampia kuin se mistä maksaa? Johtuuko hidas nopeus muka siitä? Rajoittaako Sonera sitten sitä yhteyttä?
IsoPylly
Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
justiinsa :)
256/256 nopeus on 25kt sekunnissa
512/512 nopeus on 50kt sekunnissa
1mb nopeus on 100kt sekunnissa
ja luvut on noin arvoja..
Osta nopeampi yhteys, esim joku 8mb ja lataat jo noin megan sekunnissa.

Amilo M-3438G,Linux+KDE
HP DV5-1153EO, Linux+Gnome
AspireOne, Linux+KDE
Asus P6T + I7. Linux+KDE
Ande_
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2005 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö ole muuta vaihtoehtoa? Olisko joku toinen ohjelma nopeampi?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2005 @ 10:34

morbir
Senior Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei se ohjelmasta riipu se nopeus, nopeempi netti vaan, mitä luulit että 256 kb/s netillä tulee?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2005 @ 10:43

Senior Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuossa tilanteessa vaihtaisin clienttiä..ite oon koittanu aika monia clienttejä ja jos on paljon jaossa ni suosittelen revconnectia tai ainaki kannattaa tutustuu..kademlia on aika jees vaik vittumainen lisäys..mut joo..oma on valinta mitä clienttiä käyttää..koita ja ihastu=)

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
acido
Suspended due to non-functional email address
_
29. marraskuuta 2005 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olenko nyt ihan hukassa, kun juttu on nähdäkseni näin: 25 kt/s = 25 x 8 = 200 kb/s. Eli aika hyvä latausnopeus 256 kb/s yhteydelle. Maksimithan on teoreettisia, joihin ei koskaan päästä.

Nopeampi liittymä on siis ainoa ratkaisu, jos tosta haluaa petrata.

When the going gets weird, the weird turn pro..
morbir
Senior Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
maksimi nopeus 256 yhteydelle on noin 32 kB/s
Ande_
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2005 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No täytyy kokeilla muita clienttejä. Kyllä mä ajattelin, että saisin yli 200kt/s nopeuksia. Kyllä mä joskus tilaan nopeamman yhteyden.
morbir
Senior Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2024 yhteydellä saat 200 kt/s ja enemmänki
AfterDawn Addict
_
29. marraskuuta 2005 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ande_ se ohjelman vaihtaminen ei edelleenkää auta, kaikilla saat maksimissaan ton 32kt/s eli periaatteessa maksimi on siinä 25 paikkeilla. 32 kt/s on yhteyden teorinen maksimi.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Senior Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ylke on kyl ihan oikeessa et ei se ohjelman vaihtaminen auta mut jos abc:llä ei saa läheskää kaistan nopeutta ni sillon kannattaa vaihtaa tai ladata semmosii filuja mis on paljon jakajia ja vähän imuttajia..Ande_ suosittelen hankkimaan nopeamman netin..sit alkaa latauksetki rullaamaan ;)

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
nirppu988
_
5. joulukuuta 2005 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kirjotan nyt tähän saman otsikon alle eli mikä on kun lataan abc:llä piratepaysta ja se ei ala lataamaan. Olen koittanut n.20 eri tiedostoa mutta ei ala lataamaan. yks alko ja latas 1kt/s 2% asti ja sit lopetti. Mikähän vikana? yhteys on 512. Ja sit miks en löydä zdc++ ja RevConnectilla mitään, en sit yhtään mitään vaikka laittasin a kirjaimen hakuun. Normaalila dc:llä kyllä löytyy?
AfterDawn Addict
_
5. joulukuuta 2005 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeillut DC:ssä Passiivia? Torrent toimii jos boksissa ei ole nattia/portit avattu torstkalle.

nirppu988
_
5. joulukuuta 2005 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitäs noi sit tarkotti..
joo passiivi oon kokoajan kun passiivilla normaali dc toimii hyvin..
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
5. joulukuuta 2005 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nat ongelma, nirppu988

Et passiivissa todella löydä yhtään mitää melkein. mikäs modeemi on käytössä? Kun saat aktiiviksi ittesi niin sitten kaikki toimii kuin unelma :)

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > abc lataukset tulee hitaasti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy