Luinkin tuolta ketjusta jo pari vastaavanlaista ongelmaa SDRAMien kanssa eli itsellänikin toimii vain yksi Kingston 256-kampa (slot 1), mutta toinen samanlainen ei ota tunnistautuakseen (slot 2 tai 3).
Olen varmuudeksi vaihtanut virtalähteen, kovalevyn, käyttiksen ja päivittänyt biossin. Kone toimii mainiosti sillä yhdellä kammalla, mutta haluaisin kuitenkin lisätä sen toisenkin, kun se on tullut ostettua. Toinen kampa on testattu eli se on toimiva. Lisäksi olen kokeillut toisenkin merkkisiä muisteja huonoin tuloksin.
Voisiko kyseessä olla esim. joku biossin asetus nopeudesta tms.?
Tuolla manuaali, sen mukaan kyllä pitäs toimia. Onko molemmat ykspuolisia/kaksipuolisia muisteja? Eli siis ne "piirit" yhdellä/molemmilla puolilla kampaa?
Ja tietty voit kokeilla laittaa eri järjestykseen ne muistit ja BIOS:sta se "Load Optimized Defaults".
Kyseessä on yksipuoleisia, kuten se alkuperäinenkin 128 Mb.
Järjestyksiä olen kokeillut ja aina vain sama tulos.
Täytyy kokeilla ensin tuota "optimized defaults" ja sitten MBnetin sivuilla annettua vinkkiä säätää kellotaajuuksia.
Kiitos
PS. Mikähän on, kun päivitin tuon Adobe Readerin versioon 7.0 ja sen jälkeen kaikki nuo PDF-tiedostot eivät ole auenneet?