User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 23:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > "kernel32 has operated illegal..", kun yritän palata peleistä windowssiin.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"kernel32 has operated illegal..", kun yritän palata peleistä windowssiin.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
IceBlast
Newbie
_
11. maaliskuuta 2003 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hoi vaan kaikki. Elikkä olen takkuillut tälläisen ongelman kanssa jo pidemmän ajan. Nyt alkaa tuntua siltä että olen kokeillut kaikkea. Luin sen edellisen kernel32 ketjun, mutta siitä ei niin kauheasti ollut hyötyä. Olen formatoinut c:n, ja muistaakseni myös D:n.

Tässä vielä virheilmoitus kokonaisuudessaan:
"Kernel32 has operated an illegal operation and will be shut down". Noin se meni muistaakseni. Tämän jälkeen hiiren kursoria voi liikutella, mutta mikään näppäin ei enää toimi, joten en pääse edes lukemaan detaileja.

Olen yrittänyt lueskella kaikkia mahdollisia sivuja kernel32 ongelmista, mutta ei vielä ainakaan ole tärppinyt. Olen kokeillut mm. ajureiden päivitystä, formatointia(ainakin D:) ja config.sys:iin /TESTMEM:ON asetuksen lisäämistä.

Kokoonopano on:
Athlon XP 2100+, 512DDR 266, Radeon 8500(64MB), Matrox 60GB 7200rpm, SB live 1024, Asus A7V266-E.

Mitäs nytten tekemään?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > "kernel32 has operated illegal..", kun yritän palata peleistä windowssiin.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy