User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.10.2025 / 22:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > zyxel 600 prestige
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
zyxel 600 prestige
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tmpge
Newbie
_
6. joulukuuta 2005 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois seuraavan lainen ongelma ton purkin kanssa.
Mä laitoin ton purkin muutama kuukausi sitten sillattuun tilaan ja nyt en saa sitä enään toimiin routing tilassa.Mä en enään muista että pitikö siinä jotain asetuksia muuttaa että sen sai toimiin.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
6. joulukuuta 2005 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netikan ohjeet. http://www.netikka.fi/liitteet/verkkopaate/Zyxel_P660H-61-asennus...

Voi käyttää soveltaen myös muilla palveluntarjoajilla...
Newbie
_
29. tammikuuta 2006 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuliko tossa modeemin mukana joku asennus cd tai vastaava, kun itellä on sama modeemi enkä ainakaan mistään sitä cd:tä löydä. Nyt olen ostanu toisen koneen ja en oikein tiedä miten sen saisin nettiin.
pkaksp
Moderator
_
29. tammikuuta 2006 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ulkoiselle modeemille ei tarvitse asennuslevyä. Verkkoasetuksista vain automaattinen ip:n haku päälle -> modeemiin virrat ja homman pitäis toimia.
Newbie
_
30. tammikuuta 2006 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistäs tuo ipn haku löytyy?
Omatietokone/ohjauspaneeli/ ??
pkaksp
Moderator
_
30. tammikuuta 2006 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on oletuksena automaattisella jos et niihin verkkoasetuksiin ole koskenut ja asettanut kiinteää ip:tä.
Newbie
_
30. tammikuuta 2006 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hm.. olen nyt ostanu uuden läppärin, laittanu sen usbista modeemiin kiinni, mitä sitten?
pkaksp
Moderator
_
30. tammikuuta 2006 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita mielummin sillä tavallisella lähiverkkokaapelilla jossa on RJ45-liittimet, jos vain mahdollista. Tuo usb-liitäntä modeemeissa ei ole mikään hyvä.

Voi olla että tarvitset jonkin sortin ajurin sille usbille jos kerta sitä meinaat käyttää. (jos ei ilman toimi)
Mainos
_
__

_
Newbie
_
30. tammikuuta 2006 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitoksia
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > zyxel 600 prestige

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy