User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 21:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > maailman vaikein pelikö?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Maailman vaikein pelikö?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
Member
_
15. joulukuuta 2005 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, ja edittii saa/pitää käyttää!!!
Senior Member

11 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2005 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tällähetkellä 37:ssa mitään vinkkejä? Tosin tätä leveliä pelanneet tietää että minulla ei ole mikään kiire päästä tätä läpi (ymmärrätte kun pääsette/jos pääsette).

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Member
_
16. joulukuuta 2005 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tossa pelissä edes tehdään? Ja kysyn vielä mitä siinä 2 kohassa pitänee tehä?

Tube90
Member
_
16. joulukuuta 2005 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh Katoppa sitä osotetta siel ylhääl siin lukee jtn level2 ni koitappa keksii mitä muutat et pääset 3lvl
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
16. joulukuuta 2005 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutin mieleni tämän pelin suhteen. tajusin, ettei tämä ole vain sellainen tylsä klikkailupeli. olisi sääli lopettaa jo nyt, joten haluaisin vastauksen/vinkin 6 leveliin. Kiitos jo etukäteen!
Tube90
Member
_
16. joulukuuta 2005 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no esinnäkin tarviit Ascii codee ja sit kato sitä osotet se voi auttaa
Tube90
Member
_
16. joulukuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Olen tällähetkellä 37:ssa mitään vinkkejä? Tosin tätä leveliä pelanneet tietää että minulla ei ole mikään kiire päästä tätä läpi (ymmärrätte kun pääsette/jos pääsette)
tää kenttä oli aika yllättävä kuten jo kyllä paljon aikasemmin sanoin ;)
larppa91
Suspended due to non-functional email address
_
16. joulukuuta 2005 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko täällä kukaan päässyt tuota peliä "vielä" läpi? Olen level 8:ssa, enkä tajua yhtään, että mitä siinä pitäs tehdä. Olen hakenut niitä url:län sanoja googlella ja kirjoitellut niitä toisinpäin siihen osoiteriville, mutta ei sitä vain voi tajuta. Aivot ei vaan riitä tuohon leveliin. Vaikeneeko ne levelit kokoajan?

Pelailen san andreasii väh. 2 tuntia päivässä
Tube90
Member
_
17. joulukuuta 2005 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei ne ihan aina vaikene et välillä on helppojakin "kenttiä" mutta ei ne ainakaan kovin helppåja oo siellä loppu puolellakaa varmaa
Tehoputki
Newbie
_
17. joulukuuta 2005 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis voi kele, Oon level 2:sessa enkä tie mitä pitää tehä. Pop upis lukee: The door is closed. Trick it or reach level 3 in a different way (address?. En tajuu auttakaa.

**Ware Kone**
Prossu: Amd Duron 1800
Näytönohjain: Ati Radeon 9200 se
Ram: 320 mb ram
Kiintolevy: Samsung sp160 gt
Äänet: Logitech Z-3
Muut: Logitech Lx-700
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
17. joulukuuta 2005 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siellä ylhäällä on se url. Veikkaa mitä pitää muuttaa jotta pääsee seuraavaan kenttään?
Tehoputki
Newbie
_
17. joulukuuta 2005 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt oon jo vitoses, minne se laulun nimi pitää tunkea.

**Ware Kone**
Tube90
Member
_
17. joulukuuta 2005 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös siin oo kaukosäädin ni sen punasee nappulaa
BIGdane
Member
_
18. joulukuuta 2005 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kertokaa mitä 3 levelissä pitää tehä en tajua

ps. kyllä sen kakkosen ainaki pääsee muutenki ko sitä urlia muuttamatta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2005 @ 11:13

Tehoputki
Newbie
_
18. joulukuuta 2005 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tais olla se ku siel vasemmas kulmas on niit morsetus merkkei, ni selvität mitä ne tarkottaa ja laitan ne siihe käyttäjätunnus ja salasana kohtaan.

**Ware Kone**
BIGdane
Member
_
18. joulukuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tainnu olla, vaan se jossa oli semmosia palikoita ja vissiin pitää muuttaa urli mutta en usko.
Hammer90
_
19. joulukuuta 2005 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon päässy yhessä illassa tasolla seitsemän.mä en ymmärrä siitä mitään
Lastride
Newbie
_
20. joulukuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtava peli, olen ihan koukussa. Tosin olen vasta tasossa 7 ja nyt sitten jumittaakin oikein urakalla :D

Takaisin pelaamaan->

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2005 @ 18:53

warya
Account closed as per user's own request
_
22. joulukuuta 2005 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl 4 levelin tajus ku harjotteli vähä morse aakkosia, mut mitä 5 levelis laitetaa username/password kenttiin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. joulukuuta 2005 @ 18:32

Zerica
_
23. joulukuuta 2005 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kukaan tietäis miten ton level 5. pääsee läpi? Mikä se biisi on? o_O

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2005 @ 07:36

mkmikko
Member
_
23. joulukuuta 2005 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tajuu kunnol miten toi toimii. onko näppäiminä hiiren klikkaus vai kuuluuko tohon hiiren rämpytystä ja sellaista?
Auttakaa ku oon jumissa 2 levelillä
Tube90
Member
_
23. joulukuuta 2005 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pääasiallisesti vaihat sitä ossaa ja joskus käyttäjänimi ja salasana
mkmikko
Member
_
23. joulukuuta 2005 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tota voi kyl oikeen peliks sanoo
Zerica
_
23. joulukuuta 2005 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku kertoo mitä siinä kutosessa pitää tehdä?
Mainos
_
__

_
Tomekki
Member
_
13. tammikuuta 2006 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jesh pääsin läpi.. :)
Meni 2 kuukautta, kaverin kans

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > maailman vaikein pelikö?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy