User Käyttäjä Salasana  

perjantai 2.1.2026 / 23:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tulostuslaatu on heikkoa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tulostuslaatu on heikkoa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
artsu
Member
_
9. joulukuuta 2005 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on canonin i455 printteri ja jostain syystä se ei tulosta enää niin tarkasti kuin ennen. Ku yritän esimerkiksi tulostaa jotain tarkkalaatuista kuvaa niin värisävyt eivät täsmää kunnolla ja muutenki laatu on aika heikkoa. Tuntuu välillä siltä ett jos laitan laadun normaaliksi niin sillä tuloo parempaa jälkeä ku tarkimmalla.Oon yrittäny asentaa ajurejaki uusiksi.En sitte tiedä poistinko vanhat ajurit hyvin mut joka tapaukses uudelleeen asennus ei auttanut.

Oon yrittäny puhdistaa väripatruunoja canon ohjelman avulla mut sekään ei auta. Oon vaihtanu väripatruunat alkuperäisiin mut ei auttanut. Oon jopa irroittanut tuon systeemin tuolta tulostimesta jossa ne väripatruunat on kiinni ja yrittäny puhdistaa sitä mutta tuloksetta. Jos yritän kohdistaa tulostuspään niin sitäki on tosi vaikea tehdä sillä erityisesti sinisen värin kohdalla on vaikea sanoa ett missä on tarkin sävy joten senkää avulla en pysty noita sävyjä asettelemaan tarkimmiksi ku kaikki on niin epätarkkaa.

Joten onko mitää neuvoja antaa. Ärsyttää vaan ku tällä tulostimella sais pirun paljo tarkempaaki laatua aikaan mut silti laatu on säälittävää.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tulostuslaatu on heikkoa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy