User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 22:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > miten saan bit comet:in lataukset nopeammiksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saan Bit Comet:in lataukset nopeammiksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samu1234
Junior Member
_
9. joulukuuta 2005 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on BitComet v0.60 ja en saa latauksia tarpeeksi nopeiksi esim. lataukset yleensä vaihtelevat 5kt/s - 15kt/s ja sit lähetykset vaihtelevat 2kt/s - 8kt/s.
Mulla yleensä on kestäny lataukset jotaki neljä päivää yhteen menoon ja se vaan menee pahemmaks mitä isommiks lataukset menee...
Eli kysymys kuuluu, miten ihmeessä mä saisin nää lataukset menee niinku PALJON nopeammiksi???
Mars7fin
Newbie
_
9. joulukuuta 2005 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli sama ongelma. Avasin preferences>connections ja sieltä painoin "Listen port" vauhti tuplaantui, painoin "choose random port" painiketta ja triplaantui. En oikeastaan tiedä mikä se on, mutta kun toimi niin hyvä, että laittoivat :D

Jumalanne on puhunut...
AfterDawn Addict
_
9. joulukuuta 2005 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää olla bitcometille avattuna portti natissa, muuten ei toimi kunnolla. Eli latausten väri vihreä, jos on niin sitten ei ole hätää.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
samu1234
Junior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 04:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti paljon!!!
Se autto ku pistin sen "schoose random port"...
Se BitComet:in merkki valo on ollu vihreä koko ajan, mutta on vain ollu ongelmia ku ne lataukset yleensä tahtoo mennä sinne neljään päivään...
Mut mä huomasin ku paino sitä "choose random port:ia" niin siitä pysty vaihtaa sen neljään eri laiseen porttiin, niin mitä sillä on väliä et mikä numero siinä portissa sitte loppujen lopuksi on?
Enoxol
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytännössä sillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä minkään kanssa..
Otat vaan jonkun ja jos toimii ni se on hyvä se... =)
Mutta kannattaa tosiaan tehä toi, mitä Ylke sanoi!
Malcowich
Suspended due to non-functional email address
_
11. joulukuuta 2005 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ylke... niin mitenköhän se portti avataan sieltä NATista ...Ja voisko joku suomentaa noobille, että mikä VIITU se NAT edes on???????

What we're dealing with here is a total
lack of respect for the law.
I'm the law and you can't beat the law
...Fuck 'em and their law!
***Crack down at sundown***
Enoxol
Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"search/haku" sillä löydät nopeiten, asiasta käyty todella paljon keskustelua...
vapa93
Suspended due to non-functional email address
_
12. joulukuuta 2005 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulla voi olla palomuuri edessä..koita pistää asetuksia passiveen jos on mahdollista...
samu1234
Junior Member
_
12. joulukuuta 2005 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palomuuri mulla ei oo edessä sen mä oon jo tarkistanu, mut toi systeemi autto paljo ku mä kävin laittaa sen ip osotteen nettiin ja vaihoin sitä random port:ia. Mä laitoin sen ip osotteen www.portforward.com:ista.
Mainos
_
__

_
_zamu_
Junior Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse laiton portiksi 6881 niin vauhti tuplaantu
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > miten saan bit comet:in lataukset nopeammiksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy