User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 18:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bitcomet! tartteeko bitcomet:tiin ip osoitetta???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BitComet! Tartteeko BitComet:tiin ip osoitetta???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samu1234
Junior Member
_
9. joulukuuta 2005 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BitComet v0.60
Tartteeko ip ositetta BitComet:in uusimpaan versioon?
Jos Tarvitsee niin miten se laitetaan siihen?
Member

3 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2005 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei sinun sitä itse tarvi mihinkään naputella.

samu1234
Junior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 04:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti!
Entas sitte jos nuo latauket vaihtelee 10kt/s - 20kt/s ja lahetykset vaihtelevat siina 2kt/s - 6kt/s. Miten ma ne saisin paljon nopeammiksi?
AfterDawn Addict
_
10. joulukuuta 2005 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaamalla nattiin reijän, eli määrittämällä virtual serveriin portin joka on avoin liikenteelle. Sama portti pitää sitten syöttää vielä BitCometin asetuksiin.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Senior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.portforward.com
samu1234
Junior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti, se autto paljon, nyt lataukset on jossaki lähellä 60kt/s...:)
puuttis
Member

1 tuotearvio
_
31. joulukuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ongelma se että olen bitcometin päivittänyt 0.57:sta 0.60 ja en saa enää toimimaan koko bitcomettia.minulla on elisan netti ja zyxelin 660HW-61 boxi.olen avannut sieltä monet portit,esim 8881-8999 ja ei pelitä,avatessani bitcomettia se herjaa ettei voi kuunnella porttia sitä jasitä...olen bitcometista ottanut ruksin sieltä asetuksista käytä uPnP kartoitusta pois
en käsitä...neuvokaa mua mitä teen,ennen 0.57 pelas tosin ei ollut connectable ja seki olis asamalla hyvä saada datamooniin
Mainos
_
__

_
samu1234
Junior Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sulla voi olla esimerkiks palomuuri eessä (melko yleinen tapahtuma)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bitcomet! tartteeko bitcomet:tiin ip osoitetta???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy