User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 20.8.2025 / 14:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > movie maker kaatuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Movie Maker kaatuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tomekki
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miks mun Windows Movie Maker aina kaatuu kun lisään johonki videoon musiikkia?

Siihen tulee se Windown movie maker on havainnut virheen ja plääplääplää..
Senior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen että sinulla on yhteensopivuus ongelmia.
Löytyykö kenties FFDSHOW kodekki?

Yleensä se aiheuttaa WMM kaatumisen.

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2005 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kyse MP3-muodossa olevasta musiikista? Jos on niin kokeile kaatuuko MM jos lisäät WAV-muodossa olevaa materiaalia?
MP3:sia voidaan koodata niin monella eri tavalla eivätkä aina kelpaa editointiohjelmalle vaikka se teoriassa pitäisi toimia.
WAW on yksiselitteisempi ja siksi varmempi valinta. Tosin kyllä minulla Movie Maker 2.1 versiossa kelpaa monenlaiset MP-kolmoset enkä ole onnistunut saamaan ohjelmaa kaatumaan...;)
Tomekki
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo on mulla ffdshow, mitäs nyt pitäis tehä?
Senior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kokeilin kymästi väliaikaseksi poistaa Ffdshow ja katsoa toimisko sitten, ja kyllä toimi että ainakin näin varmistuin.

Ffdshow sisältää kyllä asetuksista kohdan jonka pitäisi korjata vika ja yhteensopivuusongelma.
Lisää infoa: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/251797

Tomekki
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en mä haluu ffdsow:ta poistaa.. mistä sieltä asetuksista sen voi laittaa ??
heikki71
Senior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Tomekki:
en mä haluu ffdsow:ta poistaa... :)
Tomekki
Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä?
heikki71
Senior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi kommentti oli hassu lukea.
...aaxxxeell pyysi sua poistamaan kokeeksi FFDSHOW ja sun vastaus:
en mä haluu
- ei minulla muuta
Senior Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 02:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm... :)

Todella niin kuin heikki71 sanoikin että vain kokeeksi, jonka jälkeen laitat sen uudelleen ja asennuksen yhteydessä tuki pois WMV kohdalta.

Lyhykäisesti: Ohjeuspaneelin Lisää/poista sovellus kohdasta poista se nyt hetkekssi (FFDSHOW) ja käynnistä kone uudelleen. Kokeile toimiiko se WMM nyt ongelmitta? Näet tuloksen...

Luithan varmasti tämän keskustelun ja enemmän sitä loppupäätä?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/251797

Quote:
Tuota FFDshow:n asentamista uudelleen voi kokeilla, myöskin WMV tuen pois päältä ottamista asennuksessa (en kyllä muista ehdottiko se sitä oletuksena). Myöskin FFDshow:n eri versioita voi kokeilla.
Myöskin Movie Maker:in uusin version kannattaa asentaa jos se ei ole jo käytössä.
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/moviemaker2.mspx

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2005 @ 02:19

Tomekki
Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nyt se ei kaadu, kun poistin sen. Mutta kun asennnin sen uudelleen kaikissa leffoissa on silleen vähän huono kuva..
Senior Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mainos
_
__

_
Tomekki
Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä kuvassa vaan on kokoajan semmosta "kohinaa" vaikka laitoin noi asetukset, mut mä vaihoin tohon divxiin. Nyt toimii movie maker ja
leffat näkyy hyvin..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > movie maker kaatuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy