User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 00:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > cd-r 80 min/700 mb prodye kulta cakebox 100-pakkaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CD-R 80 Min/700 MB Prodye kulta Cakebox 100-pakkaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pete114
Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole varma kuuluuko tälle alueelle mutta kysympä silti. Pitäs tilata tyhjiä levyjä ja http://www.nierle3.com/s01.php?sid=PG0012267335288162435288162435... oli todella halpoja levyjä. olisko tuosta ekasta satsista mihinkään vai kannatteeko ostaa suosiolla nuo sonyn levyt jokka on tietääkseni laadukkaita mutta kalliimpia. kiitos etukäteen vastauksista.
raziella
Suspended due to non-functional email address
_
12. joulukuuta 2005 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on ollut Prodyen levyjä mut tais olla DVD:tä. Ne oli ainakin mulla ihan toimivia mut silti kallistuisin ton Verbatimin kannalle kun näkyy hintakin olevan sama kun Sonylla mut nää on mielipiteitä.
19_22
Newbie
_
12. joulukuuta 2005 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei ...off topics:sanon vain sony boikottiin(tämä on vain minun mielipide) mutta kaikilla on oma valta valita....
heippa
19_22
Newbie
_
12. joulukuuta 2005 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei
sry taas...siltä sivulta olen kokellut CD-R 80 Min/700 MB Platinum 52x Cakebox 100-pakkaus ...on hyvin toiminut... CD-R 80 Min/700 MB Verbatim 52x Cakebox 100-pakkaus samoin....tästä viimeisestä jollain on ollut ongelmia ......kuulemien mukaan
heippa
Moderator

7 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2005 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
edit-nappia käyttöön kiitos.
näyttää tuolta ->

PjotrT
_
20. joulukuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vielä mielipidettä kaivataan niin itsellä on noita ollut kokeilussa ja toimivat kyllä hyvin! Ja sen olen huomannut että kaikki tuotteet jotka tuolla Nierlen "quality check" osiossa ovat niin toimivat minulla ainakin hyvin. Ja nuohan sieltäkin löytyvät :)

- Copy kills music -
mkmikko
Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta sonyn tai verbatimin kun ne on laatu merkkejä ja hintaakin vain pari euroo enemmän
PjotrT
_
2. tammikuuta 2006 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
älä ihmeessä pistä rahojasi Sonyyn ja Verbatimiin. Eivät ole yhtään sen parempia noissa CD-R levyissä, ainakaan oman kokemukseni pohjalta. Ainoastaan kalliimpia.

- Copy kills music -
mkmikko
Member
_
3. tammikuuta 2006 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pari euroo hintaeroo ja laatua reilusti enemmän. Osta mielummin vähän kalliimpi kuin hieman halvempi joist osa ei toimi tai on huonolaatuinen ja myöhemmin saattaa kaduttaa
PjotrT
_
3. tammikuuta 2006 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joillain on pakko mielle pistää vastaan :D
Kun kaveri on polttanut ~250 Prodyee, itse olen reilut 50, eikä ole tullut kuin 1 susi itsellä, kaverilla ~2-3, nekin on voinut johtua ihan jostain muusta syystä. Toisekseen Sonyn levyt on huonoja verrattuna noihin, ainakin mitä olen Suomesta ostanut. Niitä on kyllä mennyt pilalle. Mutta tyhmät maksaa liikaa. Tietenkin jos nuo olisivat huonompia niin suosittelisin muita, mutta kun nuo eivät ole!

- Copy kills music -
mkmikko
Member
_
4. tammikuuta 2006 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No okei myönnetään tappio. Itse kyllä harkitsisin vielä sonyn, verbatimin tai tdk:n pakettei
Mainos
_
__

_
hopeja
_
4. tammikuuta 2006 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite olen käyttänyt pelkästään noita kys. prodye levyjä. Useampi sata poltettu, eikä yhtään sutta. Kaikkissa soittimissa, mitä on tullut kokeiltua,on pelannut moitteettomasti. Suosittelen.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > cd-r 80 min/700 mb prodye kulta cakebox 100-pakkaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy