User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 16:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magista(viisaiden apua kaivataan!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Swap magista(viisaiden apua kaivataan!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
suppox
Newbie
_
11. joulukuuta 2005 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta Swap magicista että onko sillä isokin mahdollisuus että se ajanmittaa rikkoisi PS2 ja kuluuko siinä kauankin aikaa aina kun säätää sen sidetoolin kanssa?
Toimiiko myös kaikki poltetut pelit sen kanssa?
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2005 @ 01:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sen isompi vaara kuin poltettuja elokuvia katsellessa. Slidetoolin oikealla käytöllä ei myöskään mielestäni riko luukun mekanismia. Vaikkakin luukku avataan sillä väkisin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2005 @ 01:13

HD15
Member
_
12. joulukuuta 2005 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen kuullut että ainakin slim-malleille on joskus tullut vauroita.

Kaikki pelit toimivat slidetoolin kanssa koska se ainoastaan kiertää pleikarin kopiosuojausjärestelmäjutun. TUontipelejäkin pitäisi pyörittää.

aluksi slidetool on hidas käytettävä mutta kun sitä on vähän aikaa käyttänyt niin sen saa tehtyä suht koht nopeasti. kyllä siinä aina vähintään 30s kuitenkin kestää.

eikös tuo slidetool avaa sen luukun suunnilleen samalla periaatteella kuin pleikkairn oma järjestelmäkin(paitsi että ei toimi sähköllä eikä pleikkari huomaa)?

Kannattaa perehty käyttöoppaisiin ja katsoa video netistä ihan kaiken varalta. itse sain tuon kelkan menemään vähäksi aikaa pepuilleen kun käytin swap magicia täysin väärin.
xmedia666
Senior Member
_
12. joulukuuta 2005 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla itsellänikin on nuo swappi levyt ja slidetool ja itse en koskaan onnistunut avaamaan ps2:n luukkua vaikka slidetool oli juuri samalle mallille(V7) ja ohjeistakaan ei ollut hyötyä, niinpä pistin tilaukseen Flip top coverin jonka sitten räpläsin paikoilleen ja sanottakoon että flippikuori on aivan mahtava apu swap macig levyille ja paljon kätevämpi sekä huomattavasti nopeampi käyttää kuin slidetool. Että jos ps2:ta on takuu loppunut niin kannattaa kokeilla flip top coveria, ja kuoren asennuskin oli helppoa kuin mikä.
suppox
Newbie
_
12. joulukuuta 2005 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä ei siis muuta tehdä kun tungeta eka se swap magic levy sisään ja sen jälkeen kone päälle. sitten avataan side toolilla coveri ja tungetaan poltettu levy sisään. Sen jälkeen se painetaan kädellä kiinni ja lukitaan side toolilla ei muuta?
kiitos vastanneille
Senior Member

3 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2005 @ 01:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse olen kuullut että ainakin slim-malleille on joskus tullut vauroita.
Edelleenkin vastaan. Ei sen suurempaa vaaraa kuin poltettuja elokuvia katsellessa. Jos slimmi on sitä "heikompaa satsia" niin se saattaa kärytä ihan ominensakin. Ei siitä swap levyä voi syyttää vaan kopioitua mediaa.
Senior Member
_
13. joulukuuta 2005 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa muistaa myös tämä, että joillakin on ollet ongelmia saada alkuperäisen pakkauksen mukana tulleella SlideToolilla kelkkaa auki. Tämä siksi, että SlideTool on ollut joihinkin malleihin liian lyhyt. SlideToolin voi kuitenkin helposti tehdä itse vahvemmasta muovista tai vaikkapa (niin kuin joku täällä joskus kertoi) vanhasta pankki/kirjato kortista. Ottaa vain mallia alkuperäisestä ja tekee sentin pidemmän.

Suosittelen ainakin itse muuten sitä fliptopia, jos meinaa mennä hermot. Jotkut ovat sanoneet, että "ottaa päähän aina venkslata levyjen ja SlideToolin kanssa" mutta omasta kokemuksesta sanoisin, että siihen näpertelyyn tottuu aika nopeasti.

:.Phantomenium.:
xmedia666
Senior Member
_
15. joulukuuta 2005 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan onko mahdollista tehdä varmuuskopiointi tuommosesta Swapmacig levystä, kun on melko ihmeellinen levy. Kovasti olen yrittänyt varjella swap-levyjäni mutta silti naarmuja tulee, niinpä varmuuskopio olis paikallaan.
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2005 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmuuskopio vaatii toimiakseen mod-piirin tai swap magic levyn. Myös swap varmuuskopio.
xmedia666
Senior Member
_
15. joulukuuta 2005 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko varma asia? eikö ole mahdollista että se lähtis käyntiin samalla tavalla kuin esim. poltetut dvd-elokuvat?
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2005 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole varmaa vaan lämpimikseni heitin.

Satavarmmasti ei toimi mutta jos et usko niin senkus polttelet. Jos se toimis niin silloinhan pelitki käynnistyis ilman swappia. Elokuvilla ei ole mitään tekemistä pleikan peliaitouden tarkistuksen kans.
xmedia666
Senior Member
_
15. joulukuuta 2005 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta eihän swapmacig myöskään ole peli, luulisi että lähtee käyntiin. Mutta eipä voi tietää kokeilematta ja onhan se tietenkin pienempi mahdollisuus toimia ja suurempi olla toimimatta.
Senior Member

11 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En usko että on mahdollista kopioida sitä levyä. Ainakaan itse en ole onnistunut kopioimaan toimivaa levyä tuosta.

Tuo levy on tietääkseni suojattu samalla tekniikalla kuin pelitkin, vain siksi että kaikki muuten ostaisivat sen P2P kaupasta.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et xmedia666 usko mitä asiaa jo kokeilleet sanoo niin miksi edes kysyt asiasta. Onhan se nyt päivän selvää että kopio siitä ei toimi. Se levy sisältää sen raidan joka huijaa konsolin luulemaan että kyseessä on ps2 peli. Juuri siksi luukku pitää buuttauksen jälkeen avata väkisin koska jos avaat luukun ejectistä niin konsoli tajuaa levyn vaihtuvan. Kun kone tunnistaa alkuperäisen pelin on tuloksena ruutuun ilmestyvä <playstation2> logo. Elokuvalla tuota logoa ei tule koska se ei ole ps2 formaatin levy.

Jotkut väittää onnistuneensa buuttaamaan koneen alkuperäisellä pelillä ja vaihtaneen sen jälkeen kopiopelin. En ole kokeillut ja suhtaudun asiaan varauksella.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magista(viisaiden apua kaivataan!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy