User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 18:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry demo asennus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
far cry demo asennus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kumiorava
Member
_
13. joulukuuta 2005 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yritin tuossa asennella peliä ja kun asennus pääsi käyntiin, iski asennusohjelma ruutuun errorin: ivalid drive c:\ . saattaahan tuo tosiaan olla invaliidi ku semmosta ei oo mulla olemassakaan... miten tuon sais kierrettyä tai muuta että sais asennuksen jatkumaan?
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. joulukuuta 2005 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun se kysyy tiedostopolkua mihin asennetaan, niin muuta siihen haluamasi asema ja kansio.
kumiorava
Member
_
14. joulukuuta 2005 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kyllähän minä tommosen osaisin muttakun se ei anna mulle mahollisuutta sitä vaihtaa. Painan vaan installia ja se siinä vähän latailee ja iskee ton errorin ruutuun
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2005 @ 04:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry demo asennus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy