User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 13:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avg:n email scanner ja spybot ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AVG:n email scanner ja Spybot ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Wezda
Member

1 tuotearvio
_
15. joulukuuta 2005 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä hetkellä virusskannereista AVG free edition.
Jo jonkin aikaa olen ihmetellyt kun rajoitetun käyttäjän puolella email skanneri menee pois päältä "Email scanner is not fully functional". Nyt näyttää että samaa ongelmaa pukkaa myös admin käyttäjän puolelle.

Onkohan tämä vain AVG:n ominaisuus vain onko erityinen örkki pesietynyt koneelle.

Käytössä:
SpywareBlaster
Microsoft Antispyware
Ad-aware
Spybot (jonka päivitys ei enää ole viime aikoina onnistunut)
Muurina Zonealarm

Hiukan olen ihmetellyt kun juuri nuo 2 ohjelmaa takkuavat, jokohan on noin fiksu örkki on kehitelty.

| P4 2,66GHz | Asus P4PE-X | GeForce 7600GT 256MB | 2048MB | BenQ FP93GX |
dfwta
Senior Member
_
15. joulukuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla teki tuon saman vaikka vain yksi käyttäjä ja se tietysti admin.
Minulla: Spywareblaster,Ad-Aware,Spybot ja Sygaten muuri.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avg:n email scanner ja spybot ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy