User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 18:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dcc++ ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DCC++ ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zerica
Suspended due to non-functional email address
_
16. joulukuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin tässä äsken sen niin hyväksi kehutun DCC++-ohjelman, mutta minen vaan osaa käyttää sitä. Aina kun yritän etsiä jotain kestää niin hitsin kauan eikä siihen kuitenkaan tule mitään tiedostoja. Mun mielestä olen aktiivikäyttäjä ja IP-numerokin siellä näkyy. Mikä siis voisi olla vikana? :/
Jebulis
_
16. joulukuuta 2005 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä on varmasti puhuttu monen monta kertaa, mutta katso tuolta löydätkö avun http://www.finx.org/fi-faq.php#aktiivivaipassiivi . Ja jos ei auta niin ole sitten passive. Toimii ainakin varmasti. Hakua voi käyttää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2005 @ 18:56

Zerica
_
17. joulukuuta 2005 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä oon yrittäny noita edellisiä viestejä kattoa mutta kun ei löydy vastausta. Nyt olis sellaanen ongelma että kun menen siihen 'search'-juttuun niin siinä napin kohdalla lukee 'purge'. Mitä se tarkoittaa? Sitten kun painan entteriä kun olen hakemassa jotain niin tulee vaan joku tekstitiedosto johna lukee 'Searching is currently disabled.txt'. Mitä se nyt tarkoittaa? Voisiko joku auttaa? :/
jippii12
Member
_
17. joulukuuta 2005 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se purge nappula tyhjentää muistiin jääneet aiemmat haut, siis kun haet jotain ja sen jälkeen painat kentän vieressä olevaa nuolta niin näet aikaisemmat haut, purge tyhjentää tämän kentän.

Searching is currently disabled tarkoittaa että kyseinen hubi ei ole juuri nyt toiminnassa. Poistu hubilta joka tämän ilmoituksen tuotttaa ja mene jollekin toiselle niin pitäis pelittää.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
17. joulukuuta 2005 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dc:ssä on se juttu, että pitää sitten hubeilla olla aina kun jotain hakee tai voi olla hiljasta :)

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dcc++ ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy