User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 10:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfensteinin katakombissa jumissa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wolfensteinin katakombissa jumissa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
0751
Newbie
_
18. joulukuuta 2005 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pari päivää etsinyt pääsyä loukusta pois.Olen katakombissa loukussa paikassa, jossa on pääkalloalttari ja siinä sauva. Alttarilla on tappavia piikkejä.Otin sauvan ja lattia rikkoutui. En löydä ulospääsyä mistään. Miten ja mihin salakooodit kirjoitetaan, jotta saadaan extra ominaisuuksia?Pikaista apua tarvitaan, jotta pääsen jatkamaan peliä!
Staff Member

32 tuotearviota
_
19. joulukuuta 2005 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koititko hypätä siihen kuiluun joka tuli kun lattia hajosi?

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/913853.html
tuolta löytyy noi huijauskoodit.
Ne pääsee syöttämään konsolin kautta joka aukeaa §/½ näppäimellä suominäppäimistössä ja ~ näppäimellä jenkkinäppäimistössä.

set sv_cheats 1
pitää laittaa ennenkuin nuo kuolemattomuus sun muut alkaa toimimaan.
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/913853.html
tuossa FAQ/Walkthrough joka ensimmäisenä on tuolla sivulla on tarkat ohjeet jokaisen kentän läpipelaamiselle.
0751
Newbie
_
19. joulukuuta 2005 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyppäsin lattan alle ja siellä on kaksi ovea, jotka eivät aukea!Luin englannin kielisetohjeet, mutta en oikein ymmärtänyt niitä, vaikka englantia olen lukenut 14 vuotta.
Mainos
_
__

_
0751
Newbie
_
19. joulukuuta 2005 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pääsin lattian alla olevasta ovesta sisään komennolla shift+F.Olen yrittänyt kirjoittaa salakoodeja monta kertaa tiedostoon, joka löytyy nappulan alta §/½ komennon set sv_cheats 1 + enter ja sitten koodeja. Ei vaan ole mitään vaikutusta. Miten se pitää tehdä?Teinkö jotain väärin? Jossain ohjeessa käsketään laittaa /give armor jne.
Kiitos tiedoista etukäteen!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfensteinin katakombissa jumissa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy