User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.4.2026 / 06:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > läppäristä kuva televiisioon?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Läppäristä kuva televiisioon?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
19. joulukuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katseli jo ennestään vastaavia aiheita, mutta yksikään ei oikein tuntunut vastaavan obgelmaani;
Minulla lähtee läppäristäni 4-napainen s-video ulos. Telkkari on niin vanha, että siitä ei löydy muuta kuin pari scarttia takaseinästä. Minulla on käytössäni svideo->rca -liitin ja rca-johtoa sekä vielä scart-adapteri. Telkkarissa ei näy kuva (tosin käynnistyksessä näkyy) ja näytönohjaimesta ei pysty säätämään kuvaa näkyväksi telkaan, koska se ei ilmeisesti edes tunnista koko laitetta.
Näytönohjaimen ajureina pyyhkii Intelin Extreme graphics for Mobile ja homma kusee.
Kiitoksia mielenkiinnostanne.. =)

Venettä voi keinuttaa AINA vähän kovemmin..
ricardo
Suspended due to non-functional email address
_
19. joulukuuta 2005 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä tyhmä kysymys,mutta läppäreissähän on yleensä siinä näppäimistön ylärivillä näyttölaitteen vaihtonäppäin.Toimii yleensä esim.Fn-näppäimen kanssa,kun toisena näyttönä on vaikka projektori.
Moderator
_
19. joulukuuta 2005 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Junior Member
_
20. joulukuuta 2005 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ricardo -> Joo, Fn + F3 vaihtaa näyttöä, mutta tällä ei ole vaikutusta asiaan..

mika-> Olen jo käynyt noita oppaita jo niin monta läpi että pursuaa jo korvista ulos..

Jos kenelläkään olisi omakohtaisia kokemuksia asiasta, Fujitsu-Siemenssiläisen koneen omistajat varsinkin..
Kikkelis-kokkelis, kohta lähtee kone vaihtoon!! (Et sattuis tarviimaan hyvää läppärii??) =)

ricardo
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2005 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko varma,että scart adapterisi on "oikeansuuntainen".Eli oletko kokeillut tällaista. http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/24_188iso.jpg
Staff Member

32 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2005 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli jos käynnistyksessä näkyy kuva TV:ssä niin silloin homma toimii.
Windows:issa pitää valita vain oikea tila, eli tuolta Intel:in paneelista kun valitsee tuon TV:n päälle/toiseksi näytöksi niin pitäisi sen kuvankin näkyä Windows:issa.
Htm
Member
_
20. joulukuuta 2005 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli kans ongelmia juuri Fujitsu-Siemensin läppärillä,
mm. tuo fn-f3 ei toiminut.

Kokeileppa tätä comboa:
ctrl-alt-f3

huom! Videosoitin (windvd, bsplayer jne.) ei saa olla päällä näyttöä vaihdettaessa.

There were is will - there is a road -M.A.
Junior Member
_
21. joulukuuta 2005 @ 05:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon käyttäny semmosta aika pulia scart-muunninta; siinä on stereoaudio in ja rca in ja scart out.. (eli puna-valko-kelta || scart)
Pitää varmaan ostaa tollainen liitin, en oo tienny että siitä scartista pitää valita sisään/ulos..
Vai oisko mulla vika sitten siinä s-video -> rca -liittimessä?
Sen toinen pää on 4-pinninen s-video ja parin tuuman johdonpätkän päässä on rca-naaras??
Onko TÄLLÄ sitten mitään väliä??
P.S. Kiitos kaikille kärsivällisyydestänne.. =)

Junior Member
_
21. joulukuuta 2005 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeks, pakko sanoo vielä Htm:lle, että sulta puuttuu yks H-kirjain tosta sun mieteleuseestas.. Kiitos.

Staff Member

32 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2005 @ 05:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos se kuva on jo näkynyt TV:stä niin tuo SCART adapteri ei ole vääränlainen.
Mainos
_
__

_
rytes
Member
_
21. joulukuuta 2005 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitappa ottaa tv:stä antennin johto pois, mulla autto,antennin johto aiheutti häiriötä ja tv ei alkanu tunnistumaan ennenkuin otin antennin johdon pois..
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > läppäristä kuva televiisioon?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy