User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 19:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kysymys tärinästä ja pleikkari foorumeista.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kysymys tärinästä ja pleikkari foorumeista.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
raziella
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2005 @ 04:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kysynyt tätä jo kerran eikä tullut vastauksia yhtään niin ajattelin kokeilla onneani uudestaan. Eli kyse on PS2 tärinä toiminnosta. Siis siitä että pelatessa ohjain tärisee. Minulla on tämä toiminto kadonnut johonkin. Missähän olisi vika? Ostin juuri uuden ohjaimenkin mutta sama juttu. Toisissa peleissä kyseinen toiminto on tosi tarpeellinen. Tietääkö kukaan mitään muuta keskustelu foorumia missä olisi tietämystä Pleikkareista? Kiitoksia ja hyvää joulun odotusta.
Raziella
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2006 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän jokaisessa pelissä saa erikseen valittua tärinän on/off. Xbox 360:ssä saa ainakin dashboardista muutettua sitä, mutta pleikassa sellaista ei muistaakseni ollut. Yleensä kun pelien valikoista laittaa värinän päälle, niin ohjain tärähtää. Mikäli silti ei toimi, niin sitten on pleikan päässä vika, jos uudessakaan ohjaimessa ei värinä toimi.
raziella
_
2. tammikuuta 2006 @ 03:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei toimi vaikka laitan sen pelistä päälle. Oiskohan tollasen korjaaminen kallista? Ei siihen nyt kuole vaik ei tärinä toimikkaan mut toisissa peleissä se ois tosi hyvä.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ainakaan ole ps1:n dualshockin jälkeen edes huomannut noita tärinöitä pelatessa. Välillä aina ihmettelee, että onko se edes päällä, mutta kyllä se on. Korjauksesta en valitettavasti tiedä.
Tonski
Senior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mahdollista että kapula on lattialle tippunut, ja iskun takia tärinä on vaimentunut/mennyt rikki? (Itse kun en niin hyvää huolta PS2-ohjaimista pidä...)

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Onko mahdollista että kapula on lattialle tippunut, ja iskun takia tärinä on vaimentunut/mennyt rikki? (Itse kun en niin hyvää huolta PS2-ohjaimista pidä...)
Mutta jos uudessakaan ohjaimessa ei tärinät toimi, niin siinä ei voi olla vikaa...
Senior Member

2 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2006 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyhmä kysymys mutta palaako siinä ohjaimessa punanen valo?
raziella
_
4. tammikuuta 2006 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä palaa. Eihän koko tatit toimis muute. Siis ongelma ei oo ohjaimen puolella. Niin monella olen kokeillut. Sen verran pitkään pleikalla pelaillu et noi perus asiat on hanskassa. Tälläsestä en vaan oo kuullu.
Ajattelin vaan jos on joku simppeli juttu. En viitsi ton takia korjattavaks viedä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2006 @ 10:22

rox79
Newbie
_
12. tammikuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko katsonut pelin asetuksista että vibra on päällä ?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2006 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
oletko katsonut pelin asetuksista että vibra on päällä ?
Turha kysyä kysymyksiä, jotka on jo kysytty, ja joihin on vastattu.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kysymys tärinästä ja pleikkari foorumeista.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy