User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.4.2026 / 06:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tietokoneen ihmelapsi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tietokoneen ihmelapsi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hannu88
Suspended due to non-functional email address
_
22. joulukuuta 2005 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä mä koitin asentaa tota kuvan siirtoo telkkariin ja mä saatanan tietokoneen ihme lapsi onnistuin saamaan poistamaan kaikki tietokoneen näytön ohjain ohjelmat (http://www.ati.com/support/driver.html)tuolta ladatulla ohjelmalla kun yritin uninstaloida tota ohjelmaa minkä latasin ja asensin, asensin näytön ohjaimen mukana tulevalla cd:llä ne ohjelmat uudelleen mitkä oli ennen kuvan siirron alottamista uudelleen ja koitin uudestaan saada sitä telkkariin siireetyä kuvan ja en ees tiiä et mitä mä oon tehny eli miten saan poistettua loputkin näytön ohjain ohjelmat ja esennettu ne uudestaan tälle koneelle
ja ette usko kui vituttaa,ei pidä enään koskaan tehä mitään tälle koneelle
sori epä selvä teksti mut ku oon näin hermona niin ei mikään onnistu

mä teen huomen vähän tarkemman tekstin ku nyt ei kerkee,mut toivottavasti tost saa jaotain irti ja saisin tän koneen huomen kuntoon.sain just uuden koneen ja nyt mä oon saanu sen ihan sekasin

kiitos etu käteen

Suoritin AMD Athlon 64 3000+
Emolevy Abit KN8 / KN8 Ultra
muisti 4x512 MB PC3200 DDR SDRAM
Näytönohjain ATI Radeon AX850 Pro
kovalevy SAMSUNG SP2504C
kotelo piano sonata2 450w
Näyttö LG Flatron L1915S [19" LCD]
ja joku lg:N polttava dvd asema
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
22. joulukuuta 2005 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjuspaneeli Lisää tai poista sovellus, sieltä poistat atin ohjelmat.
Tai oletus C:\Program Files / ATI Tecnolo... UnnistallAll .
Edit:
sieltä pitäs löytyä kansio UnnistallAll

TV-out opas.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. joulukuuta 2005 @ 12:33

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tietokoneen ihmelapsi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy