User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 13:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > 5.1 headsetti + paremmat bassot?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
5.1 headsetti + paremmat bassot?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hequel
Suspended due to non-functional email address
_
25. joulukuuta 2005 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, olen siis tällä audio puolella aika ulalla kaikesta, mutta en kait mä täällä muuten kyseliskään? :)

Siis, mulla on nykyisin Speed Linkin medusa 5.1 surround headsetti. Ongelma on että alan kyllästyä niissä oleviin "kesyihin" basso ääniin. Esim kavereilla on huomattavasti tujummat soundit ja äänethän on tunnetusti fiilistelyn pohja, ainaki pelimaailmassa.

Eli onko mahollista laittaa vähän lisä jytää bassoihin esim. erillisellä subbarilla tai jotain? Kuten ylhäällä todettu oon vähän ulalla :D

Äänikortti: Creative X-Fi Audio Processor (WDM)
Jään odottelemaan vastauksia, ja kiitänki niistä jo täs etukäteen.
Staff Member

32 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2005 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

eli tuolta Game Mode EQ:sta voi noita bassoja nostaa, tai valita jonkun valmiin EQ asetuksen.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > 5.1 headsetti + paremmat bassot?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy