User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 22:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > kiitos ja hyvästi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kiitos ja hyvästi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kumipuu
Suspended permanently
_
26. joulukuuta 2005 @ 03:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen ilmoittanut moderaattorille että minut laitettaisiin inactiveksi. kiitos teille kaikille. moderaattori saa vapaasti kertoa syitä jos joku niitä haluaa kuulla. tiettyjä ristiriitoja syntyi ja katsoin tämän parhaaksi. olkaahan ihmisiksi.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2005 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jahas, tietysti jotain kinaa tullut vähän modejen kanssa ja sitten otetaan heti nokkiinsa.
Ei kannattaisi kaikkea ottaa niin vakavasti.
Moderator

7 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2005 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
..ei me täällä ketään väkisin pidetä ja tunnuksen saa inactiveksi pyytämällä. olit varma asiasta kun varmistit minulle vielä joten bannittu.

kiitos sinulle siitä mitä täällä autoit ja ei me täällä ketään väkisin pidetä ;)

Staff Member

32 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2005 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
ja ei me täällä ketään väkisin pidetä ;)
Voisinko saada tänne kellariin lämmityksen päälle ja jos joku toisi mulle vielä lasin vettä, lupaan etten koita karata =)
Senior Member
_
26. joulukuuta 2005 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Quote:ja ei me täällä ketään väkisin pidetä ;)

Voisinko saada tänne kellariin lämmityksen päälle ja jos joku toisi mulle vielä lasin vettä, lupaan etten koita karata =)

LOL =D
Moderator

7 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2005 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
lämpöä saat ku laitat lisää koneita päälle =P ja ei kai sitä vettä juoda, kolaa just täs ite ainaki =)

Senior Member

1 tuotearvio
_
26. joulukuuta 2005 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No selvishän se miksi Agent_007 on täällä koko ajan :D
Mainos
_
__

_
Member
_
26. joulukuuta 2005 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh...Niinpä selvisi sekin mysteeri.:)

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > kiitos ja hyvästi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy