User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 10:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++,torentit, dna
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++,Torentit, Dna
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pietila
Member
_
28. joulukuuta 2005 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on dc++ ja abc, mutta en saa abc:lla ladattu mitää yli 5-10kt/s (dc++:lla tulee 250Kt/s Mutta en vaan löydä tarpeeksi tiedostoja kun ei pääse aktiiviksi Dc++ taas en saa laitettua aktiiviksi, vaikka aukasen reitittimesti, portit, sammutan reitittimen palomuurin, sallin windowssin palomuurin niiltä, katsoin netistä sivulta millä oli juuri tolle mun reitittimelle laitettu ohjeet miten saa "toimimaan" dc++ ja abc:n, dc++ sain sillon (monta kk sitten) tosin toimimaan , mutta nyt semmoiseen kk ei enää toimi dc++:kaan samoilla asetuksilla ja olen koittanu vaihtaa ja vaikka mitä, eli onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin Dna on perseestä? (Dna 2/512) ja oulun alueella, sit jossain oon aina kuullut että ei vaan torentit toimi dna:lla ja jotkut taas sanovat että toimii,eli onko kellää täällä oulu alueella tietoa että toimiiko ne oulussa dna:lla?
Elikkäs onko toussa muuta vahtoehto kuin vaihtaa nettiä?
Sonerallahan nämä toimisivat.

Mutta dc++ toimii jos ottaa reitittimen pois, mutta ei muuten aktiivina, vaikka otat sievuilta missä on ohjeet miten se laitetaan toimimaan reitittimen kanssa, mutta torentit ei toimikku sen 10kt/s vaikka ei ookka boxia välissä.

Nyt se toimii reitittimen läpi (paitsi torentit) Dc++ toimii aktiivilla, mutta langaton netti ei ala toimimaan aktiivilla, eli onko siitä kellää tietoa missä vika?

Nyt sain testattua että ku mulla on 3 konetta 2langalla ja 1 langattomasti, niin että voi käyttää vaan yhdellä koneella vain aktiivilla dc++:ssaa, niin sit ku se mun boxi aina itestää sammuttaa netin ja käynnistää uudelleen, niin se laittaa sen aktivilla toimimaan väärään koneeseen, ku se kone milla haluaa että aktiivi toimii pitää käynnistää ensimmäisenä, niin voiko sitä laittaa mitenkää että se ois tuo langaton mikä automaattisesti ottas sen aktiivi jutun? ettei tarvis kaikkia koneita koko ajan sammutella, ja käynnistää uudelleen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2005 @ 23:59

Member

2 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos oikeen ymmärsin niin sinulla on kaksi palomuuria, vai? jos on kaksi sammuta wintöötin oma muuri (hyödytön jos on joku muu). laittasitko reitittimen merkin ja mallin esille?

Pstwo v12 +crystal chip 1.2 ja romu tietokone

pietila
Member
_
1. tammikuuta 2006 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei siinä toisessa on pitäs olla mitää palomuuria eikä mitää muitakaan asetuksia, ku ei sinne pääse samallain sisään muuttamaan asetuksia, siis että laitan 192.168.1.1

Eli se reititin on Linksys WRT54G
Sit tälltä koittanu laittaa: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Linksy...

Mutta ei ne torentit toimi millää, ei kait siinä oo muutaku että ei vaan pelaa torentit dna:lla
Mainos
_
__

_
Wunderi
Newbie
_
2. tammikuuta 2006 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelaa pelaa dna yhteydellä itellä ainakin

tekemällä oppii
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++,torentit, dna

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy