User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 16:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > d: aseman levytila vähissä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
D: aseman levytila vähissä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maikuli
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koko ajan tulee ilmoitus D:aseman levytila vähissä. vapaata tilaa enää 78.5Mt ja kokonais summa 4.92Gt. miten tuonne voi sitten saada lisää tilaa kun tuo on vaan se järjestelmän uudelleen asennus osio? ja mitä sinne tallentuu muistiin kun se levytila vähenee?
käyttiksenä on windows xp.
jajumi
Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinne kertyy esim. internetin evästeitä ja väliaikaistiedostoja...

-AMD AThlon 3000+ (2,17ghz)
-2048mt ddr400mhz (pc3200)
-MSI MS 6786 emo
-Asustek Geforce GF 6800 GT 128mb (AGP)
-Seagate Barracuda 160GB
-ATX 350w virtalähde
-Logitech s510
-Logitech G25 Racing Wheel
Senior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Järjestelmän palautuspisteet voi viedä tilaa jopa 2GT.
Poista palautuspisteet välillä.
Senior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 03:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos kokeillut:

EasyCleaner -> http://personal.inet.fi/business/toniarts/files/EClea2_0.exe
ja
CCleaner -> http://www.ccleaner.com/download126.asp

Näillä lähtee ainakin rojua pois tosin ei se paljon tilaa tee mutta ainakin puhdistaa ellei enemmänki =)

maikuli
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon nyt tehny ohjeiden mukaan. poistanu viimeisimmät palautuspisteet,ajanu easycleanerin läpi, mut sekään ei auttanu joten joten kokeilin vielä ccleanerilla. mut tilaa ei tuu d:asemalle,sitä oli vaan vähentyny taas nyt on enää 440mt vapaana. voiko muuten tuosta johtua että kone jumittaa välillä?
mä tarvisin nyt lisää neuvoja et miten saisin lisää vapaata tilaa tuolle d:asemalle.
Wezda
Member

1 tuotearvio
_
30. joulukuuta 2005 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös EasyClenerissä ole toiminto, jolla näkee mitkä kansiot/tiedostot käyttävän eniten levytilaa

---

http://personal.inet.fi/business/toniarts/images/ECss1.jpg
--> Space usage <--
http://personal.inet.fi/business/toniarts/images/ECss7.jpg

| P4 2,66GHz | Asus P4PE-X | GeForce 7600GT 256MB | 2048MB | BenQ FP93GX |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2005 @ 06:05

Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 05:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asemaa ei muutoin ilmeisesti pysty edes puhdistamaan.
Lisäksi asemalla ei pitäisi olla mitään turhaa ellet nyt mennyt pistämään sinne jotain, sillä omakin D asema on jopa pienempi mutta tilaa kyllä enemmän, eikä ole täyttynyt ollenkaan.

easy cleaner-> tilan käyttö ja katso todella sieltä mikä on tilanne?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2005 @ 05:43

Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vieväthän Windowsin (XP:n) päivitykset levyltä tilaa. Esim. SP2
maikuli
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kun sitä mä täs oon kans miettiny et mitä sinne on menny, kun en oo sinne mitään tallentanu. ja kun en tiedä miten sieltä mitään poiskaan sais, kun nuo keinot mitä kokeilin niin ei auttanut.

mä kokeilin sitä easycleanerin tilankäyttöä niin näytti näin:
\preload 50%
pagefile.sys 10%
\i386 27%
(d:vapaata tilaa 6%).
ja vielä ennen tuota tilankäyttöä (vähän aikaisemmin kun kokeilin, ennen vastaamista tilankäyttöä) vapaata tilaa oli 8%.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2005 @ 06:22

Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla vei tilaa windows 11% ja pagefile.sys. 11%. Eikä mulla ollu siellä muuta!
maikuli
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Vieväthän Windowsin (XP:n) päivitykset levyltä tilaa. Esim. SP2
Joo mulla on kyllä windows xp ja SP2. Ja katoinkin että niitä päivityksiä on paljon. Voiko niitä sit poistaa tuolta lisää ja poista sovellus kohdasta vai pitääkö ne jättää poistamatta? Mihin muuten ne päivitykset tallentuu? Tuolle d asemalleko?
maikuli
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/270689

luin tuolta ja ajattelin kysyä vielä,että tuolla kun on keskustelua väliaikatiedostoista ja kattelin sit tuon c:\windows\temp niin mulla on tuo temp kansio kyllä ihan täynnä tavaraa? uskaltaako ne poistaa kokonaan? 541mt joista osa on kansioita ja niissä temp tiedostoja.
sit nuota xp:n päivityksien väliaikatiedostoja c:\windows\$hf_mig$\KB12375,
c:\windows\$UnInstall mitälie$
en löytäny. ei ainakaan tuollaisia kansioita löytynyt, vaikka otin piilotiedostot näkyviin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2005 @ 10:56

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä c:\windows\temp voit tyhjentää.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > d: aseman levytila vähissä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy