User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 20:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike source ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kaluun
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miks mulla näkyy vihreetä aseis?? vaikka kone kyl aika hyvä... 3500+,x850xt,1024ddr,Nexus NX-5000 POWER 500W, Abit AV8-3rdEye
Muggut
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielestäni aseissa on vihreätä kun valo osuu oikein siihen. Voihan olla näytöstäkin kiinni.
kaluun
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ne aseet näyttää homeisilta.... niiten pitäis kiiltää.... kyllä näyttö toiminu ainaki hyvin... ei muissa peleissä tällästä vikaa
Muggut
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm... voisitko heittää vaikka screen shotin aseista? nimittäin, minun mielestä ainakin on vihreää aseissa... mutta jos näin on että ne on todellakin vihreitä, niin consolessa pitäisi näkyä syy?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2005 @ 19:17

kaluun
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu voisin.... minne laitan?
Muggut
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitappas vaikka muggut@hotmail.com... taikka mielummin imageshackii että muutkin käyttäjät näkevät sen...
kaluun
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä voi laittaa tonne imageshackkii?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2005 @ 19:25

Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaluun
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaluun
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2005 @ 19:43

Muggut
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eliskä tuo vihreä joka aseissa näkyy ihan normaalia...
kaluun
Junior Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kyl kellää kaveril näy... eikä tos ees näkyny kunnol mut kuitenki...
pclekuri
Member

2 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2005 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en kyllä huomannut mitään.. tai sitten olen sokea:) näytti kyllä ihan hyvältä!
Mainos
_
__

_
Muggut
Junior Member
_
31. joulukuuta 2005 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eliskä tuossa http://img527.imageshack.us/my.php?image=dedust200007wk.jpg aseen kiinni pito kohdassa, näkyy vihreätä, mutta en ymmärrä että mitä se haittaa edes? ei sillä skinillä pelata :) mulla on itelläni kaikki asetukset täysillä ja vihreätä näkyy, mitä sitten? ei mua ainakaan haitannu viel kertaakaa
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy