User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 10:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstityksen ajastus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstityksen ajastus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jansku12
Suspended due to non-functional email address
_
30. joulukuuta 2005 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä koko tämän päivän yrittänyt ajastaa tekstitystä, time adjusterin ohjelmalla,nefernetin oppaan mukaan, mutta en ole onnistunu ajastamaan.
Olen saanut tehtyä kohda:"valitse vasemmalta ylemmästä ikkunasta jokin tekstityksen kohta alkupäästä" Olen valinnut tekstin alusta,
"valitset tekstityksen loppu päästä lauseen..."niin pitääkö minun nyt valita mikä vaan loppupäälause tai aivan viimeinen? En oikein ymmärrä

Onkos muuten mitään muuta helpompaa ohjelmaa ajastukseen?, missä olisi jonkun näköinen ohjekkin, että ymmärtäisin.
Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toisena vaihtoehtona tarjoan Subtitle workshop:lla

Ohjeet -> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/219622

Time adjusterilla kun teet myös niin poistahan ne turhat lauseet sieltä kuten suomentajan nimi ja nettiosoite. Siten viimeinen lause elokuvassa on se viimeisen ja ainakin näin tässä subtitle workshopissa.

Jansku12
Suspended due to non-functional email address
_
31. joulukuuta 2005 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sit viel et pystyykö millään ohjelmalla vaihtaa avin fps tai mikä se nyt onkaa. Kun yritän yhdistää avi se valitttaa,et ei o kohallaan fps?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2005 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kahta AVI tiedostoa haluaa yhdistää pakkaamaatta niitä uudestaan pitää molempian tiedostojen olla samanlaisia, eli sama resoluutio, codec FPS ja jne.
Virtualdub:illa voi vaihtaa frameratea pakkaamatta videota uudelleen, eli avaa Videotiedoston ja sitten Video->Frame rate... ja change to [] frames... kohtaan sitten uusi arvo ja tarkistus vielä että video valikossa on direct stream copy päällä ja sitten File -> Save as AVI..., videon ja äänen synkka kyllä menee solmuun tämän takia.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstityksen ajastus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy