User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 16:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > asennusohjelma ei löydä kiintolevyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
asennusohjelma ei löydä kiintolevyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mozley
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli oon yrittäny asentaa windows xp:ä uudestaa. Siin alkuvalikos ku painan enter alottaakseni asennuksen, tulee teksti et asennusohjelma ei löydä kiintolevyä. Mul on 160 giganen SATA kovalevy jonka kaa ei oo ollu mitää ongelmii. Mitä pitäis tehä et saisin asennuksen toimii?
pkaksp
Moderator
_
30. joulukuuta 2005 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna korpulta S-ATA ajurit siinä vaiheessa kun asennus pyytää painamaan F6 kolmannen osapuolen ajurien asentamiseksi (raid ja scsi). Tämä tulee ihan asennuksen alussa alareunaan.

Ajurit löydät joko emolevyn valmistajan sivuilta, tai sitten emon ajuri cd:ltä.
Mozley
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin mut se pyytää siin OEM-ohjainlevykettä. Mul on vaa emolevyn mukana tullu SATA Driver Disk, mut siin ei tapahtunu mitää ku mä kokeilin tota siin.
Senior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tukevatko ne asennuslevyt, joissa on SP2 sisällytettynä, suoraan asennusvaiheessa SATA-levyjä? Jos sellaisella levyllä onnistuisi?
Mozley
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sp2 tos windows xp cd:llä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2005 @ 17:12

Mozley
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mitä mun pitäs tehä??
Senior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kokeilin mut se pyytää siin OEM-ohjainlevykettä. Mul on vaa emolevyn mukana tullu SATA Driver Disk, mut siin ei tapahtunu mitää ku mä kokeilin tota siin.
tuotahan tuolla tarkoitetaan OEM-ohjeinlevyke = SATA driver disk

eli painele f6:sta siinä asennuksen alkuvaiheissa. Sitten kun aika tulee, taitaa asennus pyytää sitä levykettä.. Muistaakseni pitää laittaa levy sisään ja painaa "M" -kirjainta jolloin pitäisi aueta valikko josta saa valita sopivan ajurin.

-- Ysf
Mainos
_
__

_
Mozley
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no nyt toimii. Se ei aluks tunnistanu sitä levykettä, mut muutaman kerran ku otin sen ulos ja laitoin takas ni onnistu. Nyt on onnistuneesti c asema tyhjennetty ja windows asennettu. Kiitos avusta!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > asennusohjelma ei löydä kiintolevyä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy