User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 10:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > netti hidas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
netti hidas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
puuttis
Member

1 tuotearvio
_
1. tammikuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikähä mahtaa mulla olla ku netti liittymä on hidas ja se hakee sivuja aika kauan.imut on dc:llä päällä,mut menee ehkä 10kB/s sisään ja ulos 5kB/S et ei se ny kauheesti pitäis sillon hidastaa.mulla on elisan 512 nettiliittymä ja zyxeli 660hw-61 boxi jos seny jotenki asiaan edes liittyy.
tomppa80
Newbie
_
1. tammikuuta 2006 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
varmaann karpela ja krp:n pojat vakoilee sun imutuksia ja kone on siks hidas=)
Member

2 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
luulekko että karpela osais vakoilla konetta xD

Pstwo v12 +crystal chip 1.2 ja romu tietokone

tomppa80
Newbie
_
1. tammikuuta 2006 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei sitä tiedä vaikka osaiski. jos se on nyt käyny vaikka jossain kansalaisopistossa "Näin saalistat warettajat"-kurssin ja nyt se yhteistyössä krp:n kanssa vakoilee ja nappaa laittomuuksien tekijät.
tai sitte ei=)
j.oksanen
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2006 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut samoja ongelmia Elisn kanssa. Kysy palveluntarjoaltasi syytä ongelmiin. Yleensä laatu paranee juuri kysyjän kohdalla.

Jarppa
Senior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä Karpelalla on parempaakin tekemistä =)
Odotan silti saadaanko joskus sitä järkeä sen touhuun.
Toivotonta tuo on juu...

Oletko puttis kokeillut aktiivi - passiivi tilan vaihtoa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2006 @ 00:25

puuttis
Member

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2006 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa mites muutan sen aktiiviseksi,minulla on mozilla selain käytössä. elisan 512 netti,olis kiva jos asiallisen vastauksen saisin,kiitos
Senior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aktiivi - passiivi tila on siis DC++ ohjelmaan jos vaikka siihenkin nopeuteen olet tyytymätön?

puuttis
Member

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu toi dc mulla onki aktiivinen.sen nopeuteen olen jotenki tyytyväinen,mut bitcometin kans on nyt takkuillu ja muutenki netin surffaus vaikka imut ei olisikaan päällä
Mainos
_
__

_
LtnDanzig
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2006 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutoin purkin asetukset oikein eli muuri + nat? Itsellä pari konetta ja välillä sisäverkon ip:t vaihtunut päikseen. Suorita --> CMD --> IPCONFIG antaa sisäverkon ip:n ja nämä oikein sinne purkin asetuksiin. DC:n asetuksiin ulkoinen ip ja samat portit, kuin purkissa ja pitäis normisti pelittää.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > netti hidas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy