User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 20:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dht not connected????
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DHT not connected????
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
puuttis
Member

1 tuotearvio
_
1. tammikuuta 2006 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikähän toi mahtaa olla.se on mulla tuolla bitcometin oikeassa alalaidassa ja olen miettinyt mikä on kytkemättä.sain bitcometin kyl pelaaman normaalisti ja connectablen yes:siksi datamoonissa ja pelaa hyvin.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2006 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun DHT on päällä, voi yhdistä trackerille, joka vaatisi rekisteröitymisen.
puuttis
Member

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2006 @ 09:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli,lienee hyvä asia et se on päällä.sain sen päälle ,tai menikö itekseen,en tiedä mut se on nyt kytketty ja perässä on lukemia jotka vaihtuu jopa 200 yliki.portit olen palomuuriin avannut 8881-8999,eli se linee kunnossa vai lataisko se paremmin jollain toisella portialueella???
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sillä portilla välttämättä niin väliä ole. Mulla itsellä on ihan randomina se portti ja softa palomuurilla, joka antaa bitcometin käyttää haluamaansa porttia.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja eipä tuolla paljoa väliä ole onko päällä, jos public trackereista imuttaa tai sitten on rekisteröitynyt jonnnekin priva trackerille. Mutta jos vaikka sinä lähettäisit mulle torrentin, joka on datamoonissa, niin pystyisin imuttamaan sitä, vaikka en ole rekisteröitynyt, kun on tuo dht päällä.
puuttis
Member

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2006 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos asia DHT:n osalta valkeni hyvin,mut mitäs tai mikä se on kun puhuit softasta palomuurilla et bitcomet voi käyttää haluamansa porttia.mulla vaan on eräs torrentti datamoonissa nytki tulossa ja yks jakaja,mut ku ei taho tulla mitään sieltä ehkä 1kb/s,et oliskos mun asetuksissa jotain mätää.sillä ottajia on paljon ja nehän kuitenki jakaa taas eteenpäin et pitäshän se hieman paremmin tulla.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2006 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zone alarm pro mulla on. Se kysyy ensimmäisellä kerralla kun bitcomet ottaa yhteyttä ulospäin, että sallitaanko tämän ohjelman liikenne. Siihen vaan yes ja remember this setting kohtaan ruksi.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dht not connected????

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy