User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 20:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > torrentin julkaisu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
torrentin julkaisu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
11nurmi11
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis oon tehnyt abcllä torrentin ja haluisin julkaista sen, se on onnistunut mutta kun julkaisin sen mulle tuli viesti joka sanoi keskimäärin sinun pitää ladata tiedosto itsellesi ensin jotta voit jakaa sen muille. okei mä rupesin lataamaan sitä mutta abc sanoi koko ajan connecting to peers ja näytti punaista väriä tekstissä. mitä pitää tehdä asiall?

11nurmi11
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori toi kysymys löysin jo vian

Moderator
_
2. tammikuuta 2006 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jaa ihmeessä ratkaisu ongelmaan ni seuraavan "huono-onnisen" ei tarvitse aloittaa uutta threadia.

11nurmi11
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos oot tehny torrent tiedoston niin laita myös se alkuperäinen tiedosto samaan kansioon punaista se näyttää kyllä vieläkin mutta rautaportissa se ei ainakaan enään mulla näy ns. kuolleena

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2006 @ 18:02

11nurmi11
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori kun on sekava mutta mulla se kävi ikään kuin vahingossa se onnistuminen

acido
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2006 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytähän hyvä chopper sitä muokkaa -nappulaa. Löytyy tuosta oikeasta yläkulmasta.

When the going gets weird, the weird turn pro..
Mainos
_
__

_
11nurmi11
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITOS AVUSTA VAAN ACIDO
SEURAAVALLA KERRALLA KOITAN MUISTAA =/

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > torrentin julkaisu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy