User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 04:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ salaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ salaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
kaisellg
Newbie
_
19. tammikuuta 2006 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muiden just ei kuulukaan jakaa feikkiä tai cheatata. Muutenhan en saa mitään koko Direct Connect maailmasta irti.
-ReapeR-
Member
_
19. tammikuuta 2006 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[offtopic]
On kait tuon kaisellg:in on pakko olla trolli..
tai sitten todella säälittävä "mulle kaikki heti nyt" ajatusmaailma..

muuten kaisellg, mitenkähän kävis jos kaikki tekis samanlailla kuin sinä? - niin aivan oikein, koko p2p-kuolis pois.
miettikääpä sitä :)
[/offtopic]
kaisellg
Newbie
_
19. tammikuuta 2006 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
muuten kaisellg, mitenkähän kävis jos kaikki tekis samanlailla kuin sinä? - niin aivan oikein, koko p2p-kuolis pois.
miettikääpä sitä :)
Jos lukisit koko threadin ennenkuin kysyt tuollaista. Olen jo useaan otteeseen sanonut, että muut eivät tule eivätkä saakaan käyttää mitään huijaus menetelmää paitsi minä itse, muutenhan P2P maailmamme kaatuu. En ole sanonutkaan, että P2P kestäisi ylenpalttista puijausta. Ainoastaan pari matoa mahtuu joukkoon. Ja olen 4½ waretus vuodessa ehtinyt ihan tarpeeksi miettiä asioita.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. tammikuuta 2006 @ 11:37

Senior Member
_
19. tammikuuta 2006 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa tää viestiketju mennä pelleilyks kokonaan...
Kuitenkin kasellg, mistä tuollaisen ihme etuoikeudet saanu muihin nähden...
kaisellg
Newbie
_
19. tammikuuta 2006 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, ootas kun lasken. Olen käyttänyt 10752 tuntia elämästäni ainoastaan , että keksisin ihan kaikki mahdolliset huijaus tavat DC:ssä. Nyt kun olen vihdoinkin onnistunut niin en kyllä luovu.
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. tammikuuta 2006 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen vaihtannu dc:stä torrentteihin melkeen kokonaan juuri näiden feikkaajien takia jotka eivät jaa mitään ja vievät kaikki slotit joten miten kukaan enää voi ladata mitään?
kaisellg
Newbie
_
19. tammikuuta 2006 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saa nähä kuinka kauan DC maailman pysyy parhaimpana. Torrentit on aika kova vastus jo pikku hiljaa.
Chi
Member
_
20. tammikuuta 2006 @ 00:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Peelo..."Minä, minä ja minä! Minä teen näin, te ette!" Paljonkos sitä ikää oli, peräti 12 vuotta..? Väkisinkin tulee mieleen pikkupoikien uhoamiset leikkikentällä, sorry. Ja btw, sinuna en paljoa täällä kehuskelisi sillä "huikealla" parin vuoden kiinnijäämättömyydellä- täällä on porukkaa, jotka ovat tavaraa ladanneet ennenkuin sinä ees synnyit...

Pakko vielä ihmetellä, että jos kovana poikana olet noin kauan warettanut mitä väität(ja osaat siis hommasi), mitä ihmettä teet osiossa "Aloittelijoiden P2P-ongelmat"?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. tammikuuta 2006 @ 00:07

kaisellg
Newbie
_
20. tammikuuta 2006 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä en tätä threadia kyllä aloittanut. Minut vain ohjattiin tänne ja päätin sitten vain postata.
Quote:
täällä on porukkaa, jotka ovat tavaraa ladanneet ennenkuin sinä ees synnyit...
Aijaa? Hmm, mitenköhän paljon se 56:n modeemi maksokaa? ja mitkäköhän oli ne p2p ohjelmat joita sillo oli? En muista että kazaatakaan olis sillo ollut, no ei ainakaan suuri tekijä.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2006 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä tais olla sitten tässä...
kaisellg
Newbie
_
21. tammikuuta 2006 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun puolesta voi sulkea threadin.
topias
Member

2 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2006 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kerrankin kaisellg puhuu asiaa !
Chi
Member
_
21. tammikuuta 2006 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihankuin musiikkia ei voisi jakaa ilman p2p-tekniikkaa...;P No joo, annan olla.
kaisellg
Newbie
_
21. tammikuuta 2006 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ihankuin musiikkia ei voisi jakaa ilman p2p-tekniikkaa...;P No joo, annan olla.
P2P = Peer 2 Peer = Peer to Peer = Koneelta koneelle eli miten voit jakaa ilman P2P-tekniikaa? No, ehkä CD:n kautta esim. mutta kysymyksessähän oli käyttäen internetiä, joten aika ristiriitaista. Riippuu ihan mitä tasantarkkaan tarkoitetaan P2P-tekniikalla.
lavaamo2
Newbie
_
22. tammikuuta 2006 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ptäiosköhän KAISELLG *edited* täältä vämmäämästä, nämä sun jutut ei liity millän lailla tohon topiciin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2006 @ 06:29

pkaksp
Moderator
_
22. tammikuuta 2006 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisköhän lavaamo2:n siistiä sitä suuta ja käydä lukemassa forumin säännöt.

Member
_
27. tammikuuta 2006 @ 02:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Aijaa? Hmm, mitenköhän paljon se 56:n modeemi maksokaa? ja mitkäköhän oli ne p2p ohjelmat joita sillo oli? En muista että kazaatakaan olis sillo ollut, no ei ainakaan suuri tekijä.
Aijaijai... Sulla ei näy olevan hajuakaan waretuksesta ennen vuotta 91..

Aloitetaan tällä: http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/kko/1999/19990115 lue se läpi ja tule uudestaan itkemään näista jokateinin paina-nappia wareohjelmista.
Fidelaar
Senior Member
_
27. tammikuuta 2006 @ 03:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Aijaa? Hmm, mitenköhän paljon se 56:n modeemi maksokaa? ja mitkäköhän oli ne p2p ohjelmat joita sillo oli? En muista että kazaatakaan olis sillo ollut, no ei ainakaan suuri tekijä."

Joopa-joo. tuollainen 56:n modeemihan olis ollu juhlaa. ja eipä taida poju tietää tosiaankaan purkeista mitään. Onkohan kuullut edes Adidas-verkosta?

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
Mainos
_
__

_
mender69
Newbie

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2006 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaisellg kommenteistasi saa sellaisen käsitteen että aivan kuin sinä olisit ainut joka saa tai käyttää feikkijakoja.. Tosiasiassa se on täysin p*******ä revittyä ja vain omahyväiset p****t käyttävät sellaisia keinoja... Sanokaa mielipiteenne tähän...

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ salaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy