User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 10:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ripatut leffat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ripatut leffat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ugibugi
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2006 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsitinkö oikein, että toi Karpelan laki juttu kieltää kaikki ohjeet (ohjelmat ja niiden levityksen) ripattujen leffojen avaamiseen? Jos olen käsittänyt väärin voisiko joku antaa vinkkiä, koska olen täysi käsi näissä jutuissa. Olen saanut kohta loudattua yhden leffan, mutta se on ripattu. Tarvitseeko sitä jotenkin avata, jotta pystyn katsomaan sen tietokoneelta? Entä jos haluan polttaa kyseisestä leffasta levyn?

aloitteleva koneilija
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2006 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netistä ladattavissa elokuvatiedostoissa ei yleensä ole mitään salausta, eli esim. VLC mediasoittimella se pitäisi näkyä suoraan.
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/vlc.cfm
Tuo elokuvan lataaminen tosin ei ole laillista jos sen levittämistä ei ole sallittu erikseen.
Polttaminenkin onnistuu suoraan sellaisenaan.
ugibugi
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2006 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo "leffa" on kyl laillinen. Kiitos vastauksesta!

aloitteleva koneilija
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ripatut leffat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy